Så koseligVel overstått bursdagsfeiring i dagMed venner og familie, ny runde neste helg da det ikke var så lett å samle alle samtidig. Litt synd å være inne på en sånn fin dag som i dag da, skulle hatt hus med hage
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligVel overstått bursdagsfeiring i dagMed venner og familie, ny runde neste helg da det ikke var så lett å samle alle samtidig. Litt synd å være inne på en sånn fin dag som i dag da, skulle hatt hus med hage
![]()
Gratulerer med 1 åring!Det var ettårsdag for juniordet var mye oppstyr og han er helt i hundre fremdeles. Så ikke noe soving her enda nei!
Ja heldigvis er mamma flinkHihi
Burde vel egentlig prøve igjen.
Har heldigvis flere som strikker rundt meg da. Synes det er så fint![]()
Takk! Stas å feire de små, gleder meg mer til hans bursdag enn min egen kjenner jegGratulerer med 1 åring!![]()
Krysser alt jeg har for at det skjer![]()
Det tenker jeg hun tåler![]()
Håper jeg også![]()
Tusen takkMå jo være passe despo når de stjeler julekuler og glitter liksom?!![]()
Gratulerer med 1 åringenDet var ettårsdag for juniordet var mye oppstyr og han er helt i hundre fremdeles. Så ikke noe soving her enda nei!
TakkGratulerer med 1 åringen![]()
Tiden flyr fort :O lille N fyller 2 år om 2 mnd .... :OTakkHelt sprøtt at han alt er ett år. Det er en klisjé, men tida flyr virkelig så fort. Føles som igår jeg gikk høygravid og ventet!
Da må du bare stå på helt til målAltså, jeg er godt over 2222, men jeg liker runde tall, så jeg ønsker å avslutte måneden på et rundt tall over mine totale innlegg, og på det mangler jeg litt over 250 innlegg
Ja, det er jo veldig greitJa heldigvis er mamma flinkjeg bestiller av henne
![]()
Det er jo sant, annerledes med gutter enn jenterGuttungen får neppe til konfirmasjonen, da må han i så fall ha ny når han blir voksen, gutta er ikek utvokst nok til å få den før de er minst 20, det er ikke like mulig å ta høyde for å legge ut og vokse i en jakke fra en femtenårings smale skuldre til en voksen mann, mens bunaden til en 15 årig jente kan sys ut til å romme pupper og hofter hun hun utvikler senere dersom de ikke er godt igang allerede. Men vil han ha skal han få løfte om få når han er utvokst.
Tja...strikking, bunad, barnHva skravles det om?
Kan ikke klage på været idagVeldig koselig dag
Itillegg har vi hatt et fantastisk vær
Det er jo sant, annerledes med gutter enn jenter
Jeg har ikke gjort noe med min siden konfirmasjon![]()
Jeg er din heiagjengMå nå prøve på d ihvertfall.
Takk, jeg klarer det lett nåJeg har troen på deg, jeg.
Driver bare å tar meg av en febersyk mann her på sidelinjen
Gratulerer med 1-åringen!TakkHelt sprøtt at han alt er ett år. Det er en klisjé, men tida flyr virkelig så fort. Føles som igår jeg gikk høygravid og ventet!
Tusen takkGratulerer med 1-åringen!![]()