Det høres jo ikke bra utNei, de prøver å sabotere min utfordring![]()
Hvor mye har du igjen nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres jo ikke bra utNei, de prøver å sabotere min utfordring![]()
Hun hadde 8.858 på oppdateringen kl 19:41, og manglet da 167Det høres jo ikke bra ut
Hvor mye har du igjen nå?
Det klarer hun fint før vi kommer til septemberHun hadde 8.858 på oppdateringen kl 19:41, og manglet da 167
Er vel noe i det, ja..Men vi skal vel bekymre oss litt hver dag til vi blir gamle og skrøpelige
That's life!
Selvfølgelig, har jo morgendagen ogsåDet klarer hun fint før vi kommer til september![]()
Ja, det skal gå braSelvfølgelig, har jo morgendagen også
Dette kommer til å gå så bra atte
Jeg også.Ja, det skal gå bra
Satser på at det er litt liv i morgen også da.
Aha men da har dere god tid på å planlegge daJeg snakker om ettårs dag
Lille U fyller 1 år i mars så det er en stund til.
(Eldsten blir 9 i mars, og frøkna 4 i desember)
Nei, alle kan faktisk ikke klare det![]()
Kan ikke sabotasje straffes med diskvalifisering?Nei, de prøver å sabotere min utfordring![]()
Nå har jeg ikke studert lista de siste dageneJeg også.
Jeg er ganske langt bak der jeg egentlig ønsker å være![]()
Altså, jeg er godt over 2222, men jeg liker runde tall, så jeg ønsker å avslutte måneden på et rundt tall over mine totale innlegg, og på det mangler jeg litt over 250 innleggNå har jeg ikke studert lista de siste dagene
Hvor er du nå og hvor vil du være?![]()
Krysser alt jeg har for at det skjerDet er ikke lettønsker å gi hun søsken .... Ja
og er vondt å ikke kunne gi hun søsken
![]()
Hva skjer med folk?!Den har det, men det pleier da å ta seg opp på søndags ettermiddag.
Nå er det bare dødt her
Det tenker jeg hun tålerVerdisakene tar jeg i morgenså mormor får bare tåle rot rett og slett
![]()
Håper jeg ogsåHåper det snart snur![]()
Håper jeg ogsåHåper du klarer å gjennomføre det![]()
Veldig praktisk med å kunne strikke da, kan tas med overalt og sitte med i sofaen f,eks når man ser tv (hvis du er litt rutinert altså). Jeg kan ikke strikke selv, bare syr, men det er så utrolig mye fint man kan lage så har egentlig lyst til å lære! Selv om jeg blir fort irritert på småplukk og helst vil ha ting ferdig i en fei. Og det får du gjerne hvis du syrAltså,<jo. Om du vil, så kan du. Rettstrikk kan du lære deg, med mindre du mangler hender eller fingre. Du mp muligens ha noen til å lære deg, men det finnes så gode videoer på nett at det lar seg gjøre uten også. Rettmasker. Bare rettmasker, det hadde troig fireåringen min lært i dag om jeg hadde hatt tålmodighet til å lære henne det, vi prøver igjen en dag jeg ikke er like ivrog etter å begynne på mitt eget, jeg må selvsagt sitte med henne.
Men du må ville, og legge bort tanken om at du ikke kan.
Må jo være passe despo når de stjeler julekuler og glitter liksom?!Ja :O fant ut nå at det er noe av det jeg arvet så det er kjiptde har jo brutt opp boden våres IGJEN ... Møkka folk -.-