Skravletråd august

Nei, alle kan faktisk ikke klare det:p

Altså,<jo. Om du vil, så kan du. Rettstrikk kan du lære deg, med mindre du mangler hender eller fingre. Du mp muligens ha noen til å lære deg, men det finnes så gode videoer på nett at det lar seg gjøre uten også. Rettmasker. Bare rettmasker, det hadde troig fireåringen min lært i dag om jeg hadde hatt tålmodighet til å lære henne det, vi prøver igjen en dag jeg ikke er like ivrog etter å begynne på mitt eget, jeg må selvsagt sitte med henne.

Men du må ville, og legge bort tanken om at du ikke kan.

Altså,<jo. Om du vil, så kan du. Rettstrikk kan du lære deg, med mindre du mangler hender eller fingre. Du mp muligens ha noen til å lære deg, men det finnes så gode videoer på nett at det lar seg gjøre uten også. Rettmasker. Bare rettmasker, det hadde troig fireåringen min lært i dag om jeg hadde hatt tålmodighet til å lære henne det, vi prøver igjen en dag jeg ikke er like ivrog etter å begynne på mitt eget, jeg må selvsagt sitte med henne.

Men du må ville, og legge bort tanken om at du ikke kan.
Veldig praktisk med å kunne strikke da, kan tas med overalt og sitte med i sofaen f,eks når man ser tv (hvis du er litt rutinert altså). Jeg kan ikke strikke selv, bare syr, men det er så utrolig mye fint man kan lage så har egentlig lyst til å lære! Selv om jeg blir fort irritert på småplukk og helst vil ha ting ferdig i en fei. Og det får du gjerne hvis du syr ;)

Mønsterstrikk klarer jeg ikke forran tv'n, men vet at de som er erfaren kan det utmerket. Men dette her er altså bare rett frem, ikke noe fargeskift (utover det garnet tar seg av) eller mønster eller noe vanskelige greier, så det er nada problem.

Sy plundrer jeg mye mer med, da er det ikke så lett å få det rett, synes jeg.

Back
Topp