Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Synes hele helgen har vært stille jegStille det er her, driver alle å lader opp til ny måned?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes hele helgen har vært stille jegStille det er her, driver alle å lader opp til ny måned?
Det er ikke lettHåper du klarer å legge bort de tunge tankene du har
Husk du har allerede et vakkert lite menneske i livet ditt!![]()
Den har det, men det pleier da å ta seg opp på søndags ettermiddag.Synes hele helgen har vært stille jeg
Håper det snart snurMhm... Enig... Det er skikkelig kjipt...
Jepp, helt dødtDen har det, men det pleier da å ta seg opp på søndags ettermiddag.
Nå er det bare dødt her
Verdisakene tar jeg i morgenFjern skrue, strips OG verdisaker!!![]()
De fant heller ikke noe galt med oss.Koset oss vifikk litt hastverk med husarbeid
mormoren min er veldig nazi på det så her må jeg ta i ett tak i dag
![]()
Klarte ikke sove pga tankene mine :/ selv om ikke prøvene sier noe kan det skje noe i svangerskapet så derfor jeg uansett burde gå på fragmin og albyl-e sammen med crinonehåper det
er bare sårt om prøvene er riktig for da er det kun uflaks at det skjer noe i svangerskapene mine :'(
Ser ut som om det muligens hjelper litt nåJepp, helt dødt![]()
Ja :O fant ut nå at det er noe av det jeg arvet så det er kjiptHar de stjålet julepynten?!![]()
Stille det er her, driver alle å lader opp til ny måned?
Synes hele helgen har vært stille jeg
Å så godt å høreDe fant heller ikke noe galt med oss.
Men den medisin sammensetningen der har gitt oss to barn
Masse lykke til
Hvor er det dere har boden?Ja :O fant ut nå at det er noe av det jeg arvet så det er kjiptde har jo brutt opp boden våres IGJEN ... Møkka folk -.-
Ja :O fant ut nå at det er noe av det jeg arvet så det er kjiptde har jo brutt opp boden våres IGJEN ... Møkka folk -.-
Jeg hadde ikke hCG i kroppen, men de fant ikke noe galt for det.Å så godt å høretusen takk
fikk høre at når man tar hemostaseprøver med hcg i blod så svarene feil :/ men får de medisinene uansett
![]()
Så koselig da.Vel overstått bursdagsfeiring i dagMed venner og familie, ny runde neste helg da det ikke var så lett å samle alle samtidig. Litt synd å være inne på en sånn fin dag som i dag da, skulle hatt hus med hage
![]()
Det er virkelig det, ja.Den har det, men det pleier da å ta seg opp på søndags ettermiddag.
Nå er det bare dødt her
Er egentlig ganske trøtt jeg også.Det er virkelig det, ja.
Og jeg blir trøtt på et vis
Hvor er det dere har boden?
Skjer det ofte ville det kanskje vært en ide å sette opp en dør med lås inn til boden
Mye av vår julepynt hadde vært svært sårt å miste, det er ting jeg har hatt siden jeg var lita jente, det er kuler jeg har fått med hjemmefra av det vi hadde der, og det er ting vi har samlet og fått sammen oppgjennom årene. Julepynten min har jeg et forhold til, svært mye av det.
Jeg forstår at det er kjipt ja og hadde egentlig rett og slett fjernet alt av verdi fra den boden asap, både VERDI og SENTIMALTAL verdi. Er det borettsalg eller noe sånn hadde jeg også klaget til styret, er det selveier (siden dere har bod sånn tenker jeg type leiligehter eller noe sånn?) hadde jeg informert alle de andre også, det hadde jeg uansett. Obs, obs, tyver på ferde. Og bodene må sikres bedre, og tilgagen til dem begrenses.
Jeg hadde ikke hCG i kroppen, men de fant ikke noe galt for det.
Som hun legen sa, er veldig ofte de ikke finner ut hva som er galt, men den medisinsammensetningen pleier å hjelpe de fleste