Skravletråd august

Håper du klarer å legge bort de tunge tankene du har:(
Husk du har allerede et vakkert lite menneske i livet ditt!❤️
Det er ikke lett :( ønsker å gi hun søsken .... Ja ❤️ og er vondt å ikke kunne gi hun søsken :(

Koset oss vi :) fikk litt hastverk med husarbeid :p mormoren min er veldig nazi på det så her må jeg ta i ett tak i dag :p

Klarte ikke sove pga tankene mine :/ selv om ikke prøvene sier noe kan det skje noe i svangerskapet så derfor jeg uansett burde gå på fragmin og albyl-e sammen med crinone :) håper det ❤️ er bare sårt om prøvene er riktig for da er det kun uflaks at det skjer noe i svangerskapene mine :'(
De fant heller ikke noe galt med oss.
Men den medisin sammensetningen der har gitt oss to barn :)

Masse lykke til

Har de stjålet julepynten?!:eek:
Ja :O fant ut nå at det er noe av det jeg arvet så det er kjipt :( de har jo brutt opp boden våres IGJEN ... Møkka folk -.-

Stille det er her, driver alle å lader opp til ny måned?

Sannelig om jeg vet, stille er det i alle fall

JEg har fått "ordre" om å lage meg kveldsmat og spise den, og bestemme meg for om jeg skal dusje og i så fall gjøre det.

Ordren om mat kommer av at jeg altså ikke lenger har de +1,3 kg jeg var så fornøyd med på torsdag, jeg har +0,5 nå. Totalt sett på hele svanerskapet, som altså er 21+3 i dag. Det er åpenbart at kroppen min trenger at jeg spiser et ekstra måltid eller to om jeg skal komme meg oppover.

De fant heller ikke noe galt med oss.
Men den medisin sammensetningen der har gitt oss to barn :)

Masse lykke til
Å så godt å høre :) tusen takk ❤️ fikk høre at når man tar hemostaseprøver med hcg i blod så svarene feil :/ men får de medisinene uansett :)

Ja :O fant ut nå at det er noe av det jeg arvet så det er kjipt :( de har jo brutt opp boden våres IGJEN ... Møkka folk -.-

Mye av vår julepynt hadde vært svært sårt å miste, det er ting jeg har hatt siden jeg var lita jente, det er kuler jeg har fått med hjemmefra av det vi hadde der, og det er ting vi har samlet og fått sammen oppgjennom årene. Julepynten min har jeg et forhold til, svært mye av det.

Jeg forstår at det er kjipt ja og hadde egentlig rett og slett fjernet alt av verdi fra den boden asap, både VERDI og SENTIMALTAL verdi. Er det borettsalg eller noe sånn hadde jeg også klaget til styret, er det selveier (siden dere har bod sånn tenker jeg type leiligehter eller noe sånn?) hadde jeg informert alle de andre også, det hadde jeg uansett. Obs, obs, tyver på ferde. Og bodene må sikres bedre, og tilgagen til dem begrenses.

Å så godt å høre :) tusen takk ❤️ fikk høre at når man tar hemostaseprøver med hcg i blod så svarene feil :/ men får de medisinene uansett :)
Jeg hadde ikke hCG i kroppen, men de fant ikke noe galt for det.
Som hun legen sa, er veldig ofte de ikke finner ut hva som er galt, men den medisinsammensetningen pleier å hjelpe de fleste

Vel overstått bursdagsfeiring i dag :D Med venner og familie, ny runde neste helg da det ikke var så lett å samle alle samtidig. Litt synd å være inne på en sånn fin dag som i dag da, skulle hatt hus med hage ;)

Hvor er det dere har boden?
Skjer det ofte ville det kanskje vært en ide å sette opp en dør med lås inn til boden
Mye av vår julepynt hadde vært svært sårt å miste, det er ting jeg har hatt siden jeg var lita jente, det er kuler jeg har fått med hjemmefra av det vi hadde der, og det er ting vi har samlet og fått sammen oppgjennom årene. Julepynten min har jeg et forhold til, svært mye av det.

Jeg forstår at det er kjipt ja og hadde egentlig rett og slett fjernet alt av verdi fra den boden asap, både VERDI og SENTIMALTAL verdi. Er det borettsalg eller noe sånn hadde jeg også klaget til styret, er det selveier (siden dere har bod sånn tenker jeg type leiligehter eller noe sånn?) hadde jeg informert alle de andre også, det hadde jeg uansett. Obs, obs, tyver på ferde. Og bodene må sikres bedre, og tilgagen til dem begrenses.
Jeg hadde ikke hCG i kroppen, men de fant ikke noe galt for det.
Som hun legen sa, er veldig ofte de ikke finner ut hva som er galt, men den medisinsammensetningen pleier å hjelpe de fleste

Skjedd 2 ganger på kort tid ... Kan ikke sette opp dør her for det er i kjelleren og dette er andelsleilighet

Ja det er det som er tingene her og, så I MORGEN skal alt opp av verdi!! Vinter/sommer klær for oss kan ligge der nede, men ikke noe fra henne :) skal sende Mail til styret med dette bildet og si at dette er andre gangen det skjer, men nå ble noe faktisk tatt... Det er noen som bor her for man må ha sånn brikke ting for å komme inn :/

Vet bare at man må vente 7 uker etter en abort for å ta de, men vet ikke om det er fra jeg sluttet å blø eller startet. Som du sier er det ikke sikkert de finner noe, og det er jo bare grusomt å ha sånn uflaks :( håper det hjelper også ❤️

Back
Topp