Lolo
Forumet er livet
Er ikke det bra da?Fader å dere skravler i dag.
Her lager en stakkar bare litt mat og det går 3 sider....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det bra da?Fader å dere skravler i dag.
Tror ikke jeg huska på tomatsuppeHaddevi sisteåret også. Da gikk det mye nudler da! Og tomatsuppe...
Eldste brukte 74 når han begynte i bhg som 14 mnd gammel! Mens minste var mer normal og brukte 80/86 ved 1-års alder.Begynte med 68 når hun var 11-12 uker. Nå når hun bikket 5mnd begynte vi med 74. Nå er ca alt 68 pakket bort
Man får gjerne svi for en for aktiv dag ja. Og dertil bedre påfølgende dag av en rolig dag. Så ja, tror nok morgendagen blir bedre.Hehe, her har det stortsett hvert sofaen i dag. Utenom det har jeg tatt litt klesvask, oppvask, handla litt mat og fant ut en enkel løsning med hvordan jeg skulle forminske sengekanten.
I morgen blir sikkert en bedre dag![]()
Rett i koppen tomatsuppe med mozarella gikk det mye av...Tror ikke jeg huska på tomatsuppe![]()
Oj det var forskjell 14mnd vs 6mndEldste brukte 74 når han begynte i bhg som 14 mnd gammel! Mens minste var mer normal og brukte 80/86 ved 1-års alder.
Hørtes jo enkelt og godt utRett i koppen tomatsuppe med mozarella gikk det mye av...
Å ja...men du trenger jo ikke være såå lenge borte?!Jo, forsåvidt. Er bare så redd for at amminga går dunken pga en kveld![]()
Veldig farligFarlig!
Hørtes jo ut som en flott og koselig løsningDa hadde det fort blitt en del pizza....
I overtidsperioden, som jeg ikke skal gjennom denne gangen, jobber man på min arbeidsplass overtid tre dager i uka, det ble gjort enighet om et, vi jobber ikke livet av oss, vi jobber til klokka åtte. Mandag, tirsdag og torsdag. Ikke fredag, og godt med en vanlig dag midt på. Disse dagene er vi jo altså hjemmefra over 12 rimer med minst 3 timer overtid, så vi har rett på middag. Litt over halv fire setter vi derfor på to store gryter med vann, alle som er der den dagen kommer og velger i det rikholdige utvalget i kjølesakapet, vi har to hyller tettstablet med fjordland. Så koker vi dem i to minutter (ja, lage slik mat i micro går også, men da blir det jo til en og en, på denne måten er alt klart samtidig) og klokka fire ca så spiser vi middag sammen. Man blir en anelse lei fjordland innen midten av februar, men det er jo hyggelig og sosialt da. Og egentlig ikke så verst å spise gratis middag mens man hever overtidslønn.Det er jo det vi har rett på, men det er slett ikke alle steder man får det av den grunn
Ja. Eldste var 71 cm og 9 kg ved ettårsalder. Mens minste alltid har mer eller mindre fulgt gjennomsnittet på målinger.Oj det var forskjell 14mnd vs 6mnd
Nå orker jeg det jo ikke, ble alt for mye av det da!Hørtes jo enkelt og godt ut![]()
Ja. Eldste var 71 cm og 9 kg ved ettårsalder. Mens minste alltid har mer eller mindre fulgt gjennomsnittet på målinger.
Det tror jeg på.. Har det sånn med enkelte ting jeg også!Nå orker jeg det jo ikke, ble alt for mye av det da!
Det kan jeg joOk. Men du kan jo spise det på jobb da![]()
Er jo ganske stille her i kveld?!Fader å dere skravler i dag.
Skjønner detDet kan jeg jo
Men blir mest kjapp lettvint mat på jobb...som knekkebrød og baguette![]()
Kos deg med mannenJEg skal visst se film med mannen. Kos dere.