Skravletråd august

Begynte med 68 når hun var 11-12 uker. Nå når hun bikket 5mnd begynte vi med 74. Nå er ca alt 68 pakket bort
Eldste brukte 74 når han begynte i bhg som 14 mnd gammel! Mens minste var mer normal og brukte 80/86 ved 1-års alder.

Hehe, her har det stortsett hvert sofaen i dag. Utenom det har jeg tatt litt klesvask, oppvask, handla litt mat og fant ut en enkel løsning med hvordan jeg skulle forminske sengekanten.
I morgen blir sikkert en bedre dag ;)
Man får gjerne svi for en for aktiv dag ja. Og dertil bedre påfølgende dag av en rolig dag. Så ja, tror nok morgendagen blir bedre.

Da hadde det fort blitt en del pizza....

I overtidsperioden, som jeg ikke skal gjennom denne gangen, jobber man på min arbeidsplass overtid tre dager i uka, det ble gjort enighet om et, vi jobber ikke livet av oss, vi jobber til klokka åtte. Mandag, tirsdag og torsdag. Ikke fredag, og godt med en vanlig dag midt på. Disse dagene er vi jo altså hjemmefra over 12 rimer med minst 3 timer overtid, så vi har rett på middag. Litt over halv fire setter vi derfor på to store gryter med vann, alle som er der den dagen kommer og velger i det rikholdige utvalget i kjølesakapet, vi har to hyller tettstablet med fjordland. Så koker vi dem i to minutter (ja, lage slik mat i micro går også, men da blir det jo til en og en, på denne måten er alt klart samtidig) og klokka fire ca så spiser vi middag sammen. Man blir en anelse lei fjordland innen midten av februar, men det er jo hyggelig og sosialt da. Og egentlig ikke så verst å spise gratis middag mens man hever overtidslønn.Det er jo det vi har rett på, men det er slett ikke alle steder man får det av den grunn
Hørtes jo ut som en flott og koselig løsning:D

[-QUOTE="Lolo, post: 19705687, member: 14350"]Nudler oppdaget jeg lenge før jeg flytta hjemmefra, sånn kanskje i '96-'97?
Pizza har vi (hvertfall ungene) ofte på fredager. Men pizza uten ost er ganske kjipt, så jeg får stort sett gjennomslag for voksensushi til kvelds da. Nå hadde vi 'fredag' i dag, siden vi spiste borte i går;)

Potetmos med grillkrydder!!! At jeg kunne glemme! Det spiste jeg MYE på vgs! Nesten daglig... Spiste mye i starten på studiene også, men så flytta jeg sammen med mannen og han var ikke like begeistra gitt.[/QUOTE]

96-97 er ikke så LEEEEEEENGE før jeg flyttet hjemmefra, jeg flyttet sommeren 98, og med hjemmevørende (ufør) mor var det liksom ikke så mye sånn junk vi laget oss så lenge vi bodde hjemme, mamma ordnet mat. Jeg visste jo om dem, jeg bare spiste det ikke. Og mulig jeg begynte i studietiden altså, husker sannelig ikke,jeg og mannen har brukt det en del som enkelt tilbehør og til wok, jeg foretrekker eggenudler, og lager tidvis fortsatt en enkel varmlunsj med krydret olje i wok (gjerne grillkrydder ja, eller noe chilibasert) som jeg raskt varmer gulrot i tynne skiver og småkuttet påleggsskinke, som jeg så blander med nudler jeg har kokt. sukkererter gjør seg også oppi, men det er ikke så ofte vi har.

Ja. Eldste var 71 cm og 9 kg ved ettårsalder. Mens minste alltid har mer eller mindre fulgt gjennomsnittet på målinger.

Mine fulgte stort sett alltid snittet på lengde, også lå de på nedre strek på vekt...

JEg skal visst se film med mannen. Kos dere.

Back
Topp