Samme her. Både det, pizza eller salat gikk det mye av.I studietiden var dette rimelig fast middag ukentlig! Nå har jeg ikke spist på åresvis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Både det, pizza eller salat gikk det mye av.I studietiden var dette rimelig fast middag ukentlig! Nå har jeg ikke spist på åresvis...
Ser den. Har de virkelig ikke twist engang?Ikke kong Håkon det heller da. Du må nok på Meny!
Jeg har tre skuffer. Det burde holde i massevis... Men de tyter over...
Hehe. Kokesjokolade er godtJoda, de har twist, jeg kunne gått for twist. Kong Håkon må man på butikker med større utvalg ha, men sfinx, after eight, gode ønsker... det er på en måte penere å gi bort en eske som kan pakkes pent inn...
Selv om mannen deretter pakket inn en pakke kokesjokolade da...det var mer som erstatning enn gave å regne, jentungen vår og nabojenta går og tigger kokesjokolade hos naboen hver gang jeg sier nei til snop utenom lørdag, viser det seg...
Bruker 74 nåsatser på det holder litt til. Var jo leveringstid på setet, og satser ikke på vente til dwsember + leveringstid da. Trenger det nok til desember
Samme som her det. Alt hadde vi nok ukentlig! Og nudler!Samme her. Både det, pizza eller salat gikk det mye av.
Jo, men orka ikke stå å lage noeTydeligvis ikke inspirert av mitt tips med andre ord, hihi![]()
Hehe. Kokesjokolade er godt
Helt enig i at det er mer passende med en pen eske. Har du prøvd å be butikken ta det inn? Det må jo være stor etterspørsel av slikt rundt juletider i alle fall.
Ok. Men du kan jo spise det på jobb daHelt knalldesverre liker ikke mannen det...
Mhm. Det også. Hadde vannkoker og micro på skolen. Så var greit med sånn mat.Samme som her det. Alt hadde vi nok ukentlig! Og nudler!
Samme som her det. Alt hadde vi nok ukentlig! Og nudler!
Begynte med 68 når hun var 11-12 uker. Nå når hun bikket 5mnd begynte vi med 74. Nå er ca alt 68 pakket bort74 brukte min eldste nesten ikke, han gikk liksom i 68 til han gikk over i 80 omtrent, det var en kort tid vi brukte 74, det var nok mest fordi jeg ikke fant det frem, det gikk jo greit liksom... 80 brukte han lenge, og 86... en evighet.
Store jentaBegynte med 68 når hun var 11-12 uker. Nå når hun bikket 5mnd begynte vi med 74. Nå er ca alt 68 pakket bort

Ja store jentaStore jenta
Og lille U som for det meste bruker 62, men også litt 68 og 56
Store jenta
Og lille U som for det meste bruker 62, men også litt 68 og 56
Skjønner den daJo, men orka ikke stå å lage noeKroppen er utslitt fra gårdagens husmorsjobbing...
Haddevi sisteåret også. Da gikk det mye nudler da! Og tomatsuppe...Mhm. Det også. Hadde vannkoker og micro på skolen. Så var greit med sånn mat.
Hehe, her har det stortsett hvert sofaen i dag. Utenom det har jeg tatt litt klesvask, oppvask, handla litt mat og fant ut en enkel løsning med hvordan jeg skulle forminske sengekanten.Skjønner den da![]()
Nudler oppdaget jeg lenge før jeg flytta hjemmefra, sånn kanskje i '96-'97?Nudler "oppdaget" jeg egentlig ikke helt i studietiden tror jeg. Ikke i singel-tiden i alle fall. Men pizza gikk det en del av, dog hjemmelaget da, Og den ble vel spist i 2-3 dager (to på rappen og frøys ned resten...)
Men vi har pizza ukentlig NÅ vi da. Lørdagspizza er ganske fast.
Og nudler er ungenes førstevalg som tilbehør til fiskepinner. Ikke med krydderposen på, og ikke som suppe da, koker med salt og slår av vannet har evt krydder på bordet til den som vil.
Jeg ble glad i potetmos med grillkrydder da jeg jobbet på statoil før jeg flyttet hjemmefra, og enkel, kjapp mat i min stiduetid var fiskepinner og potetmos, la da grillkrydder på tallerkenen før jeg la på mosen, og over, samt at jeg hadde gjerne pepper I selve mosen mens jeg lagde den. Fiskepinner og poteter har jeg aldri skjønt. Fiskepinner tar 4-6 minutter å lage. Da lager man ikke tilbehør som tar en halvtime!