Skravletråd august

Har nå en glad baby ved min side, en frøken som spiser og en stor gutt som ser på Barbie.
Kjøkkenet er ryddet og vasket etter gårdagens matlagning og jeg har laget meg en kanne te :)
Hørtes perfekt ut.

Jeg har en mann som halvsover ved siden av meg, med alarm 8.15
En sønn på loftet som leker og en datter som høres ut til å være på vei opp dit nå ettet å ha lekt litt i kjelleren.

Og hun i magen bevegde seg akkurat, som for å minne om at jeg må ikke glemme henne heller.

Gutta skal jo vekk hele dagen, så jeg lurer på om jeg skal legge på og begynne på babyteppe til lille, ettet først å ha fikset hullet grunnet slitt tråd på storebror sitt. Når en på sju forstatt bruker teppet sitt (de har det i bilen på kalde dager, og det blir snart kjølig på morgenen) er det verd timene det tar å strikke

Så effektiv på morgenen. Og idyllisk da;)
Er ganske idyllisk her nå, ja :)
Ikke bestandig det er det med tre barn med sterke meninger, får nyte det sålenge det varer

Lur taktikk. Fotballdag her også, og må ut døra om halvannen time. Så snart går det slag i slag...
Mannen skal møte om en time, guttungen om halvannen, men der er tre minutter å løpe bort, så det er ikke noe stress, jeg kler på ham og sender ham bort på egenhånd. Jeg og lillesøster har lite planer.

Jeg må ut og koble vannslangen fra sprederen og dra den opp til tomatplantene mine så jeg får fylle kanne og vanne. Jeg skal vaske en del klær, helst. Og ellers ta livet med ro

Og skravle, kanskje?

Hva kan man si? Fint er det:)
5 soverom, 2 bad, stort kjøkken, 3 stuer, stor gang og svær dobbeltgarasje. Bygd på 2000-tallet. Kjempefin hage. Masse kveldssol. Walk-in garderobe. Masse lagringsplass.
Høres fantastisk ut! :D

Antall fisker og reker har blitt mindre med tiden.. Nå har vi vel igjen 2 suge/algefisker, 8 steamfisker og 3 reker.. Må få oss noen flere og større når vi flytter akvariumet (skal flytte det til et sted lenger fra vedovnen og rense det snart).
Suge/algefisk og reke
a173bd3082a087ad67a71fddda8a5a58

Fisken våres som kun har et øye (på den andre siden)
0727b81eabe73c5c008cf1abcaabe21f

Reke som spiser
1db6ca882e5b9f154e3947e1e676168e

Diverse steamfisjer og reker
3b0b764d9b3103ed97caecb694fb4e5e

Nesten hele akvariumet.
7d2f2b556b70d7743ddb3a12237965a2

Kult!

Vi har ferskvannsakvarium, men har én stimfisk og en gullfisk igjen. Gullfisken har spist de andre :o Vi har også en snegle. D er min favoritt!

Skal kvitte oss med gullfisken, ordne opp i d, og kjøpe oss stimfisker og flere snegler istedet :)

Gleder meg til d jeg :)

Back
Topp