Skravletråd august

Jeg har ei slik <3
Og hun husker om jeg sier jeg skal no (ultralyd, lege, jm, tannlege ++) og spør alltid hvordan det gikk <3
det er så koselig det :D jeg har noen gode venner og 2 bestevenner + mannen min :) men de gamle vennene mine som offtest blir bare trukket lenger og lenger unna meg. fått hentet inn kontakten med bestekompisen min igjen og det var veldig koselig det :)

Det var noe som jobbet ganske hart for å få meg til å starte en mat blogg.
Trist å høre dere mistet, det gjør helt for j**** vondt.
Langt på vei?
elsker matblogger :D hehe... jeg var kun 6 uker, men fant det ut når jeg skulle vært 10 uker og gangen før der skulle jeg vært 11 uker + 2 kjemiske. ja det er jævlig vondt det :( men den verste er jo storesøster som vi mistet i uke 19... :( siden vi har mistet så mange ganger så er det jævlig akkurat nå

elsker matblogger :D hehe... jeg var kun 6 uker, men fant det ut når jeg skulle vært 10 uker og gangen før der skulle jeg vært 11 uker + 2 kjemiske. ja det er jævlig vondt det :( men den verste er jo storesøster som vi mistet i uke 19... :( siden vi har mistet så mange ganger så er det jævlig akkurat nå
Har mistet minst 5 ganger selv, de fleste i MA i uke 9/10.
Uke 19 vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.
Stor klem

Har mistet minst 5 ganger selv, de fleste i MA i uke 9/10.
Uke 19 vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.
Stor klem
Så trist :( det er så jævlig at man mister en del av seg selv. Glad jeg fant min rette ❤️ for etter å ha vært sammen så kort kunne forholdet røket sånn som jeg var ... Tusen takk ❤️

Tror nok mange forhold har røket over det liv som ikke ble...
Og mange har blitt sterkere
jepp... vårt er veldig sterkt :Heartbigred jeg ble jo gravid første gang vi hadde en runde samme dagen vi ble sammen, og dagen før møttes vi. så det var veldig ferskt, og idag er det snart 3 år siden vi ble sammen :Heartred neste mnd er det :) jeg vil ikke leve med noen andre, og han vil heller ikke leve med noen andre :)

jepp... vårt er veldig sterkt :Heartbigred jeg ble jo gravid første gang vi hadde en runde samme dagen vi ble sammen, og dagen før møttes vi. så det var veldig ferskt, og idag er det snart 3 år siden vi ble sammen :Heartred neste mnd er det :) jeg vil ikke leve med noen andre, og han vil heller ikke leve med noen andre :)
Vi hadde vært sammen 10 år når vi fikk eldsten, og gift i 5.
Det var først når vi prøvde på nummer to vi fikk problemer.

Jeg trodde vi hadde et forhold som var så sterkt som det kunne bli siden vi allerede hadde vært gjennom en dal jeg ikke vil fortelle om på et åpent forum.
Men det å miste gang på gang....

Vel, vi er fremdeles sammen og har nå 3 :)

titter innom jeg :D har min egen liten partykveld med høylyttmusikk på ørene og bare ligger å skravle litt på nett :D jeg har pause fra facebook osv egentlig, men noe blir det :p er så deilig med fri fra dette i helgene :D
Høres ut som en koselig kveld:D

Høres ut som en koselig kveld:D
det er det :D men jeg blir matt i kroppen av for høy musikk over lenger tid så nå går det i mer rolig musikk og mindre lyd :) jeg er litt i overkant glad i musikk kan man si :D

Antall fisker og reker har blitt mindre med tiden.. Nå har vi vel igjen 2 suge/algefisker, 8 steamfisker og 3 reker.. Må få oss noen flere og større når vi flytter akvariumet (skal flytte det til et sted lenger fra vedovnen og rense det snart).
Suge/algefisk og reke
a173bd3082a087ad67a71fddda8a5a58

Fisken våres som kun har et øye (på den andre siden)
0727b81eabe73c5c008cf1abcaabe21f

Reke som spiser
1db6ca882e5b9f154e3947e1e676168e

Diverse steamfisjer og reker
3b0b764d9b3103ed97caecb694fb4e5e

Nesten hele akvariumet.
7d2f2b556b70d7743ddb3a12237965a2
Guri så stilig:D

sam smith - latch det var en passende sang akkurat nå :)

Back
Topp