TakkOj så vakkert!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOj så vakkert!!
det er så koselig detJeg har ei slik <3
Og hun husker om jeg sier jeg skal no (ultralyd, lege, jm, tannlege ++) og spør alltid hvordan det gikk <3
JaSå spennende daakvarium er gøy!
elsker matbloggerDet var noe som jobbet ganske hart for å få meg til å starte en mat blogg.
Trist å høre dere mistet, det gjør helt for j**** vondt.
Langt på vei?
Hva spennende har dere spist?Så ble man mett i dag også
Gurimalla, for en tallerken!Baconsurret kylling fylt med grønn pest og mozzarello.
Blomkålpure med bacon.
Smør og hvitvin dampet brekkbønner og sukkererter.
Vis vedlegget 133080
Så herligDetteMamma har strikka og brodert. Bodyen og strømpebuksa har hun kjøpt. Alt er i ull.
![]()
Har mistet minst 5 ganger selv, de fleste i MA i uke 9/10.elsker matbloggerhehe... jeg var kun 6 uker, men fant det ut når jeg skulle vært 10 uker og gangen før der skulle jeg vært 11 uker + 2 kjemiske. ja det er jævlig vondt det
men den verste er jo storesøster som vi mistet i uke 19...
siden vi har mistet så mange ganger så er det jævlig akkurat nå
Så tristHar mistet minst 5 ganger selv, de fleste i MA i uke 9/10.
Uke 19 vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.
Stor klem
Tror nok mange forhold har røket over det liv som ikke ble...Så tristdet er så jævlig at man mister en del av seg selv. Glad jeg fant min rette
for etter å ha vært sammen så kort kunne forholdet røket sånn som jeg var ... Tusen takk
![]()
jepp... vårt er veldig sterktTror nok mange forhold har røket over det liv som ikke ble...
Og mange har blitt sterkere
jeg ble jo gravid første gang vi hadde en runde samme dagen vi ble sammen, og dagen før møttes vi. så det var veldig ferskt, og idag er det snart 3 år siden vi ble sammen
neste mnd er det Vi hadde vært sammen 10 år når vi fikk eldsten, og gift i 5.jepp... vårt er veldig sterktjeg ble jo gravid første gang vi hadde en runde samme dagen vi ble sammen, og dagen før møttes vi. så det var veldig ferskt, og idag er det snart 3 år siden vi ble sammen
neste mnd er det
jeg vil ikke leve med noen andre, og han vil heller ikke leve med noen andre
![]()
Gratulerer med nytt husSikkert enkelt for noen som er flink å lage mat.
Forresten har du fått med deg at jeg har kjøpt meg hus?
Høres ut som en koselig kveldtitter innom jeghar min egen liten partykveld med høylyttmusikk på ørene og bare ligger å skravle litt på nett
jeg har pause fra facebook osv egentlig, men noe blir det
er så deilig med fri fra dette i helgene
![]()
det er detHøres ut som en koselig kveld![]()
Guri så stiligAntall fisker og reker har blitt mindre med tiden.. Nå har vi vel igjen 2 suge/algefisker, 8 steamfisker og 3 reker.. Må få oss noen flere og større når vi flytter akvariumet (skal flytte det til et sted lenger fra vedovnen og rense det snart).
Suge/algefisk og reke![]()
Fisken våres som kun har et øye (på den andre siden)
![]()
Reke som spiser
![]()
Diverse steamfisjer og reker
![]()
Nesten hele akvariumet.
![]()
Har blitt noenange skurker i kveld?
Så bra daJaDet gir liv i stua
Katta var veldig interessert i livet oppi der når hun var kattunge. Nå bryr hun seg ikke om det..
![]()
Skjønner detdet er detmen jeg blir matt i kroppen av for høy musikk over lenger tid så nå går det i mer rolig musikk og mindre lyd
jeg er litt i overkant glad i musikk kan man si
![]()