DetteHvordan hentesett har du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DetteHvordan hentesett har du?![]()
Så fint det varDetteMamma har strikka og brodert. Bodyen og strømpebuksa har hun kjøpt. Alt er i ull.
![]()
Gruer meg til mi blir begynner å biteHadde det ikke vært for at mini måtte ligge på nyfødt intensiven i 8-9 dager og fikk sonde hadde vi nok ikke hatt problemer med ammingen vi heller men da jeg ikke kom skikkelig igang med ammingen på sykehuset og ikke hjemme heller ble det delamming. Men holder det gående ennå
. Enn så lenge med mindre han blir for voldsom med bitingen
![]()
TakkSå fint det var![]()
Her begynte det så smått med gommene og nå er første tann komt:-/Gruer meg til mi blir begynner å bite![]()
Hva har du spist i dag da?Så ble man mett i dag også
Her har hun fått 2Her begynte det så smått med gommene og nå er første tann komt:-/
Her er det kun 1 som er ute men syns jeg ser antydning til nr 2 så ikke lenge til den kommer tenker jegHer har hun fått 2de er ikke heeelt oppe men tydelig fremme
Blir strax 6mnd
Så nydelig!DetteMamma har strikka og brodert. Bodyen og strømpebuksa har hun kjøpt. Alt er i ull.
![]()
Så utrolig søttDetteMamma har strikka og brodert. Bodyen og strømpebuksa har hun kjøpt. Alt er i ull.
![]()
Det så godt utBaconsurret kylling fylt med grønn pest og mozzarello.
Blomkålpure med bacon.
Smør og hvitvin dampet brekkbønner og sukkererter.
Vis vedlegget 133080
Du slutter aldri å imponereBaconsurret kylling fylt med grønn pest og mozzarello.
Blomkålpure med bacon.
Vis vedlegget 133080
TakkSå utrolig søtt![]()
De kom med 2 dagers mellomrom nå nettopp. Håper ikke resten følger etter helt ennåHer er det kun 1 som er ute men syns jeg ser antydning til nr 2 så ikke lenge til den kommer tenker jeg. Straks 8 måneder her
![]()
Det så veldig godt utBaconsurret kylling fylt med grønn pest og mozzarello.
Blomkålpure med bacon.
Vis vedlegget 133080
Det så godt ut![]()
Fryktelig godt, og egentlig ganske enkelt å lageDu slutter aldri å imponeresåg kjempegodt ut!
Sikkert enkelt for noen som er flink å lage mat.Fryktelig godt, og egentlig ganske enkelt å lage![]()