Skravletråd august

Nyter lille N og min kjære mann ❤️ veldig heldig som har fått en lillesøster. Driver å ser hva jeg kan kjøpe til henne :O men ønsker ikke dyre klær i bhg så hmmm :p shopping hjelper, men før kjøpte jeg nyfødt klær. Har 4 bodyer, en bukse, 2 luer og noen sokker. Det orker ikke jeg nå og ryddet det vekk vekk :/
Ikke noe vits med dyre klær i barnehagen, nei;) håper du får bruk for nyfødtklærna snart❤️

Bor gammel er din(e)? Ser for meg at det kan bli vanskelig i bhg dersom de andre barna har med kake til bursdagsfeiring og slikt. Ikke så greit å nekte sin å få da!
Er det virkelig vanlig? Jeg har hatt barn i to ulike bhg nå, ingen har hatt det sånn at vi skulle ha med noe. Men i den første fikk de en pinneis da, her er det "sukkerfritt". Dvs, ikke fritt, men fokus p sin mat, så ungene velger mellom frukt, smoothie eller smoothieis.
Som altså bhg står for

Er det virkelig vanlig? Jeg har hatt barn i to ulike bhg nå, ingen har hatt det sånn at vi skulle ha med noe. Men i den første fikk de en pinneis da, her er det "sukkerfritt". Dvs, ikke fritt, men fokus p sin mat, så ungene velger mellom frukt, smoothie eller smoothieis.
Som altså bhg står for
Husker vi hadde alltid med kake i bhg når jeg var lita. Sjokolade langpanne med seigmenn og nonstop på eller muffins med glasur og nonstop husker jeg

Mye fine bilder fra bursdagsfeiring og kakespising i bhg

Ikke noe vits med dyre klær i barnehagen, nei;) håper du får bruk for nyfødtklærna snart❤️
hun var en shorts og en kjole som koster litt. men det brukes bare hjemme :) før hadde jeg en del mer i litt dyere merker, men det er fordi det er jo så søtt :D ønsker jo ikke at noe så søtt skal gå i stykker :p håper jeg og :Heartred takk :Heartred håper at legetimen på tirsdag kan bringe med seg noen gode nyheter :)

Husker vi hadde alltid med kake i bhg når jeg var lita. Sjokolade langpanne med seigmenn og nonstop på eller muffins med glasur og nonstop husker jeg

Mye fine bilder fra bursdagsfeiring og kakespising i bhg
samme her :) litt synd at det har forsvunnet

da sover lille N :) hun sliter med sove fortsatt pga tett nese, men hun er i form og det som teller :D i morgen er det pappaen som skal hente henne :)

Som altså bhg står for
I papirene vi fikk fra bhg nettopp så stod det bare at barna kunne ha med seg noe når det var bursdag (ikke hva, så antar det er opp til hver enkelt).

Synes dette sukkerfritt greiene går over styr. De har bursdag en gang i året. Er litt unger på avdelingen, men ikke så mange at det blir kake så ofte liksom

Og det var jo ikke når vi var de yngste i bhg. Var når vi var pittelitt eldre
helt enig med deg... altså når man ikke kan ha brunost i bhg det er jo helt apsurd :o husker selv at vi ikke fikk det som bittesmå, men når vi var eldre var det jo bare koselig :D

Back
Topp