Nei, er ikke alltid så enkelt! I hvert fall ikke komme nærmere innpå folk enn bare sånn bekjentskaper. Dem har jeg flere avJa, ser den.. Er jo ikke bare bare å bli kjent med folk heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er ikke alltid så enkelt! I hvert fall ikke komme nærmere innpå folk enn bare sånn bekjentskaper. Dem har jeg flere avJa, ser den.. Er jo ikke bare bare å bli kjent med folk heller![]()
Hun hadde ingen planer om å spare seg, så du kan ta det roligNei, nei, hvem skal jeg skravle med daaa?!![]()
Det skjønner jeg. Man får en reaksjon i ettertid. Broren min fikk asberger diagnosen i alder av 28 år. Han tok det fint de første ukene, så kom reaksjonen. Han gikk i en depresjon, ble så ille at han hadde flere selvmordsforsøk. Men nå 5 år seinere så har han det fint, har kommet tilbake til seg selv med en venn og jobb igjennom nav.Ja ble lettet da, men så kom sjokket og tårene ... Å nei :O fy søren .... Mammaen min hadde kul i puppen og sykehuset sa 1 år ventetid. Heldigvis fant røde kors ut at det var fettkul og fikk den bort. Synd at man må betale for riktig hjelp til tider... Stakkars bestevenninnen din![]()
Med meg velNei, nei, hvem skal jeg skravle med daaa?!![]()
Ja da er det ihvertfall ikke rartHun sov jo når jeg hentet henne![]()
Snille KenguJaahun var så sōt i den
![]()
Hehe...ja det hjelper ganske braHjelper det at når jeg skrev det var jeg akkurat ferdig med ukeshandelen sammen med baby![]()
Ja virkeligSnille Kengu![]()
Hei SaraJEg trenger å skravle noen, mange, veldig mange innlegg i dag. HVa snakker vi om?
*hopper rett in uten å lese de siste fire sider*
Vi skal i navnfest for min lille nieseNoen planer for helga da?![]()
Jeg tar meg av rikets sikkerhetHva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og ser Masterchef Sør-Afrika og fargelegger![]()
Det blir koseligVi skal i navnfest for min lille niese
Du da?
Jeg tar meg av rikets sikkerhet![]()
*rekker opp hånda*Det skal du klare
Er flere som trenger litt innlegg fremover også![]()
Trenger du flere altså ?*rekker opp hånda*![]()
Makan, så flink du er!!Jeg klarte meg med vannmelon idag og![]()
Du får sove godt i nattJEg hr havlsovet på sofaen, og der kom mannen Tor jeg gir meg snart
God kveldGod kveld![]()
Koselig med foreldrebesøk da, men litt stress at de ikke varslet!Hva skjer her inne da? Har alle lagt seg?
Fikk vite at foreldrene mine kommer på lynvisitt i morgenhar satt mannen til å rydde litt. Så får jeg tørke over alle flatene i morgen
(De bor 50 mil unna så gleder meg jo til å se dem)
Enda godt noen gjørJeg tar meg av rikets sikkerhet![]()