Høres deilig utJa, det er alltid kos. Ser ut som det blir fint vær også. Da blir det mye frisk luft og utetid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres deilig utJa, det er alltid kos. Ser ut som det blir fint vær også. Da blir det mye frisk luft og utetid![]()
Bra vi er litt flere nå da, det hjelper jo på![]()
Overmoden banan spiser jeg ikke, da blir jeg kvalm.
Ja, heheNei, sånn er det![]()
Bare meg, mannen og lilleguttÅh, det hørtes digg utDa må du kose deg
Med familien eller venner?
Hørtes bra utBare meg, mannen og lilleguttVi skal kose oss og slappe av skikkelig
![]()
Har du? Her har de vært helt knall!Jeg har blitt ganske skuffa av de norske bærene i år, men gjør nok et nytt forsøk i morra![]()
Ja ok! Syns det er vanskelig å vite med dette bekkengreiene jeg, hvor mye man skal tåle og ikke. Jeg får liksom ikke så vondt at jeg ikke greier å gå, men føler meg rett og slett barehelt mørbanka. Går du til noe behandling?Jeg er regnskapsfører
Bekkenet er brukbart. Det kommenteres at jeg går ikke så godt. Jeg går bredt og vaggende. Ja, jeg gjør nok det, og tar jeg brå svinger, snur meg når jeg reiser meg etc hugger det til, men ellers går det bra, jeg kjenner det er ikke helt godt på kvelden etter en lang da, vondt å snu seg over på sida i senga, stå på en fot når jeg kler av meg etv
Men jeg har bare symfyseløsning, eller altså bekkenløsning i fremre bekkenledd, ikke bak sånn som sist, så det går veldig greit egentlig
Tror det skal bli detHørtes bra ut![]()
Det er helt greit, alltid koselig å besøke mammaOk! Greit å ha fått varsel i det minste da. Blir vel koselig med en tur uansett da?
Hva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og ser Masterchef Sør-Afrika og fargelegger![]()
Høres veldig ut som min gutt da han var baby og. Var liksom ikke så interessert i å sove! Gråter han mye og, eller bare er våken liksom?Han sover omtrent ikke noe i det hele tatt for tiden, så jeg er strålende fornøyd hver gang han har en lur som er lenger enn 10 min på dagen... på natta er jeg så i svime at jeg dupper nok av mens han ammes x antall ganger, for i natt holdt han seg mer eller mindre våken siden kl 3 om natta...
Han har en og annen dag som er fin da heldigvis![]()
Har du? Her har de vært helt knall!
Du får ta så mange som du klarerJeg er visst tidvis distrahert, så åpenbart blir det ikke noen hundre på meg i kveld
Jeg ser kamp og spiser kveldsmatHva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og ser Masterchef Sør-Afrika og fargelegger![]()
Ok, men så greit daDet er helt greit, alltid koselig å besøke mamma
Kan ikke klage når det er en gang i året, og som de skrev i nabovarselet, har dere lys ta gjerne med dere et glass og kom innom.
De skal også ha det i hagen, den vender den andre veien som soverom vinduene...
Høres veldig ut som min gutt da han var baby og. Var liksom ikke så interessert i å sove! Gråter han mye og, eller bare er våken liksom?
Hvor gammel er sønnen din igjen?Tror det skal bli det![]()
Ja ok! Syns det er vanskelig å vite med dette bekkengreiene jeg, hvor mye man skal tåle og ikke. Jeg får liksom ikke så vondt at jeg ikke greier å gå, men føler meg rett og slett barehelt mørbanka. Går du til noe behandling?