Skravletråd august

Hva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og ser Masterchef Sør-Afrika og fargelegger :)

Jeg er regnskapsfører

Bekkenet er brukbart. Det kommenteres at jeg går ikke så godt. Jeg går bredt og vaggende. Ja, jeg gjør nok det, og tar jeg brå svinger, snur meg når jeg reiser meg etc hugger det til, men ellers går det bra, jeg kjenner det er ikke helt godt på kvelden etter en lang da, vondt å snu seg over på sida i senga, stå på en fot når jeg kler av meg etv

Men jeg har bare symfyseløsning, eller altså bekkenløsning i fremre bekkenledd, ikke bak sånn som sist, så det går veldig greit egentlig
Ja ok! Syns det er vanskelig å vite med dette bekkengreiene jeg, hvor mye man skal tåle og ikke. Jeg får liksom ikke så vondt at jeg ikke greier å gå, men føler meg rett og slett barehelt mørbanka. Går du til noe behandling?

Ok! Greit å ha fått varsel i det minste da. Blir vel koselig med en tur uansett da?
Det er helt greit, alltid koselig å besøke mamma :)
Kan ikke klage når det er en gang i året, og som de skrev i nabovarselet, har dere lys ta gjerne med dere et glass og kom innom.
De skal også ha det i hagen, den vender den andre veien som soverom vinduene...

Han sover omtrent ikke noe i det hele tatt for tiden, så jeg er strålende fornøyd hver gang han har en lur som er lenger enn 10 min på dagen... på natta er jeg så i svime at jeg dupper nok av mens han ammes x antall ganger, for i natt holdt han seg mer eller mindre våken siden kl 3 om natta...
Han har en og annen dag som er fin da heldigvis :)
Høres veldig ut som min gutt da han var baby og. Var liksom ikke så interessert i å sove! Gråter han mye og, eller bare er våken liksom?

Det er helt greit, alltid koselig å besøke mamma :)
Kan ikke klage når det er en gang i året, og som de skrev i nabovarselet, har dere lys ta gjerne med dere et glass og kom innom.
De skal også ha det i hagen, den vender den andre veien som soverom vinduene...
Ok, men så greit da:) var det bare du og U som skulle reise da?

Høres veldig ut som min gutt da han var baby og. Var liksom ikke så interessert i å sove! Gråter han mye og, eller bare er våken liksom?

Han gråter, gulper, fiser, raper og hikker om hverandre og sånn holder han stort sett på når han ikke sover...

Ja ok! Syns det er vanskelig å vite med dette bekkengreiene jeg, hvor mye man skal tåle og ikke. Jeg får liksom ikke så vondt at jeg ikke greier å gå, men føler meg rett og slett barehelt mørbanka. Går du til noe behandling?

JEg går ikke til behandling nå nei, jeg føler meg et stykke unna "med gangvasnker" selv om jeg jo går litt vaggete. JEg har ikke mye vondt og føler ikke at jeg trenger behandlig. Men jeg husker gode råd og tips fra sist, og unngår det jeg vet vil provosere i størt mulig grad

Jeg har merket det kjøret vi har hatt de siste dagene med å lage fest til guttungen, og særlig at den moppen jeg brukte virkelig ville suge seg fast i gulvet i går, men hey, at går for et par dager, i dag bare hviler jeg i stedet for å bake pizzaboller

Men ikke pga bekkenet, pga at jeg er dønn sliten

Back
Topp