Skravletråd august

Ikke sant :) er ikke alle som forstår og jeg har mer nok med familien om dagen ❤️ har ikke møtt venner pga at det ikke har vært for jenta mi skulle få leke fra seg før bhg siden 22. Mai jeg :O de som er ekte venner forblir da :)
Ikke alle som forstår, men de som forstår de er virkelig ekte venner <3 De er gull verdt ;)

Greit å ta en tur til byen da:)
Jeg bruker noe av de vanlige toppene jeg har. Ellers har jeg kjøpt noen fra boob og hm som kan brukes. De fra boob kan brukes til amming også:)
Finnes jo litt på nett, men da får du ikke prøvd da:/
Jeg er så innmari gammeldags jeg når det kommer til sånn.. Liker å se og ta på, evt prøve, før jeg kjøper. Er jo klar over at man kan sende i retur, men det høres så stress ut i mine ører:D jeg har og brukt bare vanlige singleter, men magen begynner å bli vel stor, og må gå og dra i dem hele tida for at de ikke skal skli opp:D

Jepp, nærmer seg veldig :)

Så hyggelig med hyttetur! Det er kos.
Ja, det er alltid kos. Ser ut som det blir fint vær også. Da blir det mye frisk luft og utetid :)

Jeg er så innmari gammeldags jeg når det kommer til sånn.. Liker å se og ta på, evt prøve, før jeg kjøper. Er jo klar over at man kan sende i retur, men det høres så stress ut i mine ører:D jeg har og brukt bare vanlige singleter, men magen begynner å bli vel stor, og må gå og dra i dem hele tida for at de ikke skal skli opp:D
Kommer litt an på hva jeg har nedentil. Var en dag her jeg måtte dra ned den vanlige singletten hele tida. Skjønner godt hva du mener :p
Bestiller sjelden klær til meg selv på nett, da det må prøves først ;)

Det så bare ekkelt ut.. og så så man jo mer pålegg enn brødskive :p Samme her.. Er vel den mest sære i familien min i hvert fall :p

Godt å høre at jeg ikke er den eneste da :P jeg har aldri forstått den med at man skal ha så mye pålegg på heller jeg da, jeg vil jo kjenne smaken av brød også :P

Ja da bør man redde de andre :) her var bananene mine nærmeste overmodne så blir nok banan i morra tidlig også så jeg får spist de før det er for seint :)

Overmoden banan spiser jeg ikke, da blir jeg kvalm.

Back
Topp