Hehehver sin smak.
Jobbet med en mann fra Australia for noen år siden... Han hadde bare verdens rareste matpakkeleverpostei med agurksalat, bacon, egg og ost
![]()
Det var ekkelt det :O men så er jeg ganske sær i påleggsveien og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehver sin smak.
Jobbet med en mann fra Australia for noen år siden... Han hadde bare verdens rareste matpakkeleverpostei med agurksalat, bacon, egg og ost
![]()
Ikke alle som forstår, men de som forstår de er virkelig ekte venner <3 De er gull verdtIkke santer ikke alle som forstår og jeg har mer nok med familien om dagen
har ikke møtt venner pga at det ikke har vært for jenta mi skulle få leke fra seg før bhg siden 22. Mai jeg :O de som er ekte venner forblir da
![]()
Mm.. Blir alltid sulten av å sitte på dette forumetJa, det er godtNå fikk jeg lyst på det......
En uke til Rhodos!Hvor reiser dere?![]()
Jeg er så innmari gammeldags jeg når det kommer til sånn.. Liker å se og ta på, evt prøve, før jeg kjøper. Er jo klar over at man kan sende i retur, men det høres så stress ut i mine ørerGreit å ta en tur til byen da
Jeg bruker noe av de vanlige toppene jeg har. Ellers har jeg kjøpt noen fra boob og hm som kan brukes. De fra boob kan brukes til amming også
Finnes jo litt på nett, men da får du ikke prøvd da:/
JaMm.. Blir alltid sulten av å sitte på dette forumet![]()
Ja, det er alltid kos. Ser ut som det blir fint vær også. Da blir det mye frisk luft og utetidJepp, nærmer seg veldig
Så hyggelig med hyttetur! Det er kos.
Helgetur?Er en 50-60 km, rundt en times tid med kjøring.
Det så bare ekkelt ut.. og så så man jo mer pålegg enn brødskiveDet var ekkelt det :O men så er jeg ganske sær i påleggsveien og![]()
Kommer litt an på hva jeg har nedentil. Var en dag her jeg måtte dra ned den vanlige singletten hele tida. Skjønner godt hva du menerJeg er så innmari gammeldags jeg når det kommer til sånn.. Liker å se og ta på, evt prøve, før jeg kjøper. Er jo klar over at man kan sende i retur, men det høres så stress ut i mine ørerjeg har og brukt bare vanlige singleter, men magen begynner å bli vel stor, og må gå og dra i dem hele tida for at de ikke skal skli opp
![]()
Åh, det hørtes digg utEn uke til Rhodos!
Det har du rett iMm.. Blir alltid sulten av å sitte på dette forumet![]()
Det så bare ekkelt ut.. og så så man jo mer pålegg enn brødskiveSamme her.. Er vel den mest sære i familien min i hvert fall
![]()
Burde vært norske jordbær, egentlig. Men alt dugerLurer på om jeg skal kjøpe jordbær og ferskt brød i morra jeg hehe
Jeg flykterHelgetur?
Nei, sånn er detJaOg jeg har ikke rekt å rydde bort suppeskåla mi en gang...
Burde vært norske jordbær, egentlig. Men alt duger![]()
Ja da bør man redde de andreher var bananene mine nærmeste overmodne så blir nok banan i morra tidlig også så jeg får spist de før det er for seint
![]()
Ok! Greit å ha fått varsel i det minste da. Blir vel koselig med en tur uansett da?Jeg flykter
Naboen har sommerfest en gang i året, og da er det ganske høy musikk.
Jeg har mye migrene så jeg drar til mamma
Hehe, jaGodt å høre at jeg ikke er den eneste dajeg har aldri forstått den med at man skal ha så mye pålegg på heller jeg da, jeg vil jo kjenne smaken av brød også
![]()