Åh, det er godt, det!Brødskive med banan, ikke veldig spennende akkurat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det er godt, det!Brødskive med banan, ikke veldig spennende akkurat![]()
Jobbing på lørdag og så reiser vi på ferie på søndagNoen planer for helga da?![]()
MhmJa, det er veldig gøy
Har ei gammel liggende selv, men vet ikke helt hvilket årstall den er fra.
Åh, det er godt, det!
OkJobbet litt i skole når jeg studerte, men ble ferdig utdannet i 2013![]()
OkHva var det du jobbet som igjen?
Jeg har og vært på jobb idag. Blir ganske gåen i bekkenet av det, men jobber ikke så mye, så får holde ut med det en stund til![]()
Nærmer seg avreise for dere nåJobbing på lørdag og så reiser vi på ferie på søndag![]()
Der da?
Skal til familien til samboeren, han skal skru på bilen til stebestemoren sin. Så skal vi møte noen venner på festivalNoen planer for helga da?![]()
Brødskive med banan, ikke veldig spennende akkurat![]()
Åååå, den kunne jeg godt ha tenkt meg å bla iSendte akkurat bilde av blomkål suppe til ei kollega, hun lurte på en oppskrift på detEr så mye rart i den oppsktiftboka... Må le ved enkelte navn på retter... Men gøy med gammeldagse oppskrifter
Her er boka
![]()
![]()
Ja, det er godtÅh, det er godt, det!
Ja, det er vel det vanlige det går i![]()
Hvor reiser dere?Jobbing på lørdag og så reiser vi på ferie på søndag![]()
Der da?
Lille U og jeg skal til mammaNoen planer for helga da?![]()
Okei. Jeg fikk min av farmor, men tror kanskje den kommer fra enda en tidligere generasjonMhmMoro
Denne er samboeren sin da. Er faktisk førsteutgaven av den boka. Han fikk den i konfirmasjonsgave av onklen sin siden han ville gå kokkelinja og interesserer seg for mat.
Må jo jobbe litt når man studerer ogsåOkJeg var også ferdig i 2013 og jobbet på jobbene mine under utdanningen. Var ferdig helsefagarbeider i 2011 da. Så jobbet som det først.
Aldri prøvd.. må prøvesJa det er det, ennå bedre er det om man har både banan og jordbær på skiva![]()
Det hørtes koselig utSkal til familien til samboeren, han skal skru på bilen til stebestemoren sin. Så skal vi møte noen venner på festivalEllers har vi ikke planlagt mer.. Enn der?
Ikke veldig, men med litt gele eller syltetøy (eller jordbær som noen nevnte) er det jo bedre. Minner meg på at vi har jordbær i kjøleskapet, den ene er gjenomygla så de andre bør reddes unna...
OkOkei. Jeg fikk min av farmor, men tror kanskje den kommer fra enda en tidligere generasjon![]()
Takk for at du sa detMen det finnes jo mange andre ting som er verdt mer enn jobb og skole! Å være mamma og husmor er minst like bra om ikke bedre![]()