Skravletråd august

Ja, det er veldig gøy:)
Har ei gammel liggende selv, men vet ikke helt hvilket årstall den er fra.
Mhm ;) Moro ;) Denne er samboeren sin da. Er faktisk førsteutgaven av den boka. Han fikk den i konfirmasjonsgave av onklen sin siden han ville gå kokkelinja og interesserer seg for mat.

Ok:) Hva var det du jobbet som igjen?
Jeg har og vært på jobb idag. Blir ganske gåen i bekkenet av det, men jobber ikke så mye, så får holde ut med det en stund til:p

Jeg er regnskapsfører

Bekkenet er brukbart. Det kommenteres at jeg går ikke så godt. Jeg går bredt og vaggende. Ja, jeg gjør nok det, og tar jeg brå svinger, snur meg når jeg reiser meg etc hugger det til, men ellers går det bra, jeg kjenner det er ikke helt godt på kvelden etter en lang da, vondt å snu seg over på sida i senga, stå på en fot når jeg kler av meg etv

Men jeg har bare symfyseløsning, eller altså bekkenløsning i fremre bekkenledd, ikke bak sånn som sist, så det går veldig greit egentlig

Jobbing på lørdag og så reiser vi på ferie på søndag :D

Der da?
Nærmer seg avreise for dere nå:)
Vi skal på hytta til svigermor i helga :)

Brødskive med banan, ikke veldig spennende akkurat :p

Ikke veldig, men med litt gele eller syltetøy (eller jordbær som noen nevnte) er det jo bedre. Minner meg på at vi har jordbær i kjøleskapet, den ene er gjenomygla så de andre bør reddes unna...

Sendte akkurat bilde av blomkål suppe til ei kollega, hun lurte på en oppskrift på det ;) Er så mye rart i den oppsktiftboka... Må le ved enkelte navn på retter... Men gøy med gammeldagse oppskrifter ;) Her er boka ;)
f08edac03666da8df74bc48aa99963dc
Åååå, den kunne jeg godt ha tenkt meg å bla i

Mhm ;) Moro ;) Denne er samboeren sin da. Er faktisk førsteutgaven av den boka. Han fikk den i konfirmasjonsgave av onklen sin siden han ville gå kokkelinja og interesserer seg for mat.
Okei. Jeg fikk min av farmor, men tror kanskje den kommer fra enda en tidligere generasjon :)

Ok ;) Jeg var også ferdig i 2013 og jobbet på jobbene mine under utdanningen. Var ferdig helsefagarbeider i 2011 da. Så jobbet som det først.
Må jo jobbe litt når man studerer også ;)

Skal til familien til samboeren, han skal skru på bilen til stebestemoren sin. Så skal vi møte noen venner på festival ;) Ellers har vi ikke planlagt mer.. Enn der?
Det hørtes koselig ut:)
Vi skal på hytta til svigermor :)

Ikke veldig, men med litt gele eller syltetøy (eller jordbær som noen nevnte) er det jo bedre. Minner meg på at vi har jordbær i kjøleskapet, den ene er gjenomygla så de andre bør reddes unna...

Ja da bør man redde de andre :) her var bananene mine nærmeste overmodne så blir nok banan i morra tidlig også så jeg får spist de før det er for seint :)

Back
Topp