1280 ved sist oppdatering. Enn du?
OkHvilke aldersgruppe jobber du med?
Jeg er barnepleier. Jobber på føde/barsel/gyn og med funksjonshemmende barn/ungdom på avlastning og bolig.
Spredning i alder og problemstillinger der, gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1280 ved sist oppdatering. Enn du?
OkHvilke aldersgruppe jobber du med?
Jeg er barnepleier. Jobber på føde/barsel/gyn og med funksjonshemmende barn/ungdom på avlastning og bolig.
Hatt en fin og rolig dag herJa, merka det der... Hvordan har dagen vært da?
Snakker både om jobb, dagen i dag og matJEg trenger å skravle noen, mange, veldig mange innlegg i dag. HVa snakker vi om?
*hopper rett in uten å lese de siste fire sider*
Så flink du har hvertJeg har vel kommet meg over 1900 nå, så det går fremover
Jeg har alltid jobbet på barneskole
Da vet du litt hva som venter under fødsel da![]()
Jeg har akkurat satt meg ned med litt kvelds, venter på at frøkna sovner snart og håper lillebror sover en liten stund![]()
Snakker både om jobb, dagen i dag og mat![]()
Det er sånn som skjer. Håper formen er litt bedre nå daSå flink du har hvertHar hvert litt lite skavling her den siste uka.. Mye som har skjedd, dårlig form osv... Men håper på mer skravling nå fremover
OkOg du trives regner jeg med
?
Ja, har hvert med på en del fødsler ja![]()
Ja, det er vel det vanlige det går iSånn ca alt og ingnting mao
Hva spiser du? *ser etter inspirasjon*
Så deiligHatt en fin og rolig dag her
Fått gjort litt i huset og slappet av litt.
Du da?
Sendte akkurat bilde av blomkål suppe til ei kollega, hun lurte på en oppskrift på detFinner du noe spennende?
Hvordan sover han om natta?Jeg har akkurat satt meg ned med litt kvelds, venter på at frøkna sovner snart og håper lillebror sover en liten stund![]()
Ja, er detSpredning i alder og problemstillinger der, gitt
Greit å få slappet litt av nå daSå deiligJeg har vært noen timer på jobb, så handla og kjøpt bokbind og sånn. Ellers har vi bare tilbragt ettermiddagen på verandaen og kosa oss. Grilla pølser og
Nå er jeg ganske gåen i bekkenet, så ligger rett ut på sofaen
Været vært like bra hos deg?
Ja, utenom så slitsomme modningstegn.. Men overleverDet er sånn som skjer. Håper formen er litt bedre nå da
Tar det fort igjen da.
Jeg trives veldig godt med det![]()
Ja, det er veldig gøySendte akkurat bilde av blomkål suppe til ei kollega, hun lurte på en oppskrift på detEr så mye rart i den oppsktiftboka... Må le ved enkelte navn på retter... Men gøy med gammeldagse oppskrifter
Her er boka
![]()
![]()
OkDagen min har vært.... helt ok?
Levere unger, jobbe, litt lenge, siden mannen hentet, hjem og grilel middag, nydelig vær men litt mye vind, sliiiiiiiiten, setter meg på sofaen, vips skal ungene legges, mannen tar meste av stellet, nå sover i alle fall en av dem, antakelig begge, og jeg skulle hatt ånn 200+ innlegg for å komme ajour.... Mannen er på trening å jeg har halvannen time alene hjemme her
Jobbet litt i skole når jeg studerte, men ble ferdig utdannet i 2013Ja, utenom så slitsomme modningstegn.. Men overlever![]()
Så braHvor mange år har du drevet med det da?
Hvordan sover han om natta?