Skravletråd august

1280 ved sist oppdatering. Enn du?
Ok ;) Hvilke aldersgruppe jobber du med?
Jeg er barnepleier. Jobber på føde/barsel/gyn og med funksjonshemmende barn/ungdom på avlastning og bolig.

Spredning i alder og problemstillinger der, gitt

JEg trenger å skravle noen, mange, veldig mange innlegg i dag. HVa snakker vi om?

*hopper rett in uten å lese de siste fire sider*
Snakker både om jobb, dagen i dag og mat :p

Jeg har vel kommet meg over 1900 nå, så det går fremover ;)
Jeg har alltid jobbet på barneskole:)
Da vet du litt hva som venter under fødsel da;)
Så flink du har hvert ;) Har hvert litt lite skavling her den siste uka.. Mye som har skjedd, dårlig form osv... Men håper på mer skravling nå fremover ;)
Ok ;) Og du trives regner jeg med ;)?
Ja, har hvert med på en del fødsler ja ;)

Så flink du har hvert ;) Har hvert litt lite skavling her den siste uka.. Mye som har skjedd, dårlig form osv... Men håper på mer skravling nå fremover ;)
Ok ;) Og du trives regner jeg med ;)?
Ja, har hvert med på en del fødsler ja ;)
Det er sånn som skjer. Håper formen er litt bedre nå da:)
Tar det fort igjen da.
Jeg trives veldig godt med det:)

Hatt en fin og rolig dag her:)
Fått gjort litt i huset og slappet av litt.
Du da?
Så deilig:) Jeg har vært noen timer på jobb, så handla og kjøpt bokbind og sånn. Ellers har vi bare tilbragt ettermiddagen på verandaen og kosa oss. Grilla pølser og:) Nå er jeg ganske gåen i bekkenet, så ligger rett ut på sofaen:) Været vært like bra hos deg?

Finner du noe spennende?
Sendte akkurat bilde av blomkål suppe til ei kollega, hun lurte på en oppskrift på det ;) Er så mye rart i den oppsktiftboka... Må le ved enkelte navn på retter... Men gøy med gammeldagse oppskrifter ;) Her er boka ;)
f08edac03666da8df74bc48aa99963dc

Så deilig:) Jeg har vært noen timer på jobb, så handla og kjøpt bokbind og sånn. Ellers har vi bare tilbragt ettermiddagen på verandaen og kosa oss. Grilla pølser og:) Nå er jeg ganske gåen i bekkenet, så ligger rett ut på sofaen:) Været vært like bra hos deg?
Greit å få slappet litt av nå da:)
Hatt supert vær her også, så fått vært litt ute:)
Satser på godt vær fremover også.

Sendte akkurat bilde av blomkål suppe til ei kollega, hun lurte på en oppskrift på det ;) Er så mye rart i den oppsktiftboka... Må le ved enkelte navn på retter... Men gøy med gammeldagse oppskrifter ;) Her er boka ;)
f08edac03666da8df74bc48aa99963dc
Ja, det er veldig gøy:)
Har ei gammel liggende selv, men vet ikke helt hvilket årstall den er fra.

Dagen min har vært.... helt ok?

Levere unger, jobbe, litt lenge, siden mannen hentet, hjem og grilel middag, nydelig vær men litt mye vind, sliiiiiiiiten, setter meg på sofaen, vips skal ungene legges, mannen tar meste av stellet, nå sover i alle fall en av dem, antakelig begge, og jeg skulle hatt ånn 200+ innlegg for å komme ajour.... Mannen er på trening å jeg har halvannen time alene hjemme her
Ok:) Hva var det du jobbet som igjen?
Jeg har og vært på jobb idag. Blir ganske gåen i bekkenet av det, men jobber ikke så mye, så får holde ut med det en stund til:P

Hvordan sover han om natta?

Han sover omtrent ikke noe i det hele tatt for tiden, så jeg er strålende fornøyd hver gang han har en lur som er lenger enn 10 min på dagen... på natta er jeg så i svime at jeg dupper nok av mens han ammes x antall ganger, for i natt holdt han seg mer eller mindre våken siden kl 3 om natta...
Han har en og annen dag som er fin da heldigvis :)

Noen planer for helga da? :)

Back
Topp