JaFår se om det tar seg opp noe da![]()
Hva jobber du som?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaFår se om det tar seg opp noe da![]()
Jeg kan ikke jobbe eller gå skole, men fungerer som husmor og jenta mi har mamma der hele tidenOk. Nei, det kan man ikke. Blir vel litt mer hvile bareKjenner flere med me og de lever jo vanlig bare med litt ekstra hvile
![]()
Ok.. Ja, må man så må manKronisk syk så noen dager legger jeg meg sammen med jenta mi![]()
Men det finnes jo mange andre ting som er verdt mer enn jobb og skole! Å være mamma og husmor er minst like bra om ikke bedreJeg kan ikke jobbe eller gå skole, men fungerer som husmor og jenta mi har mamma der hele tiden![]()
Det gjør jeg ogsåJaFår håpe det
Trenger med skravling
Hva jobber du som?
Skjer ikke veldig mye, lite liv her i kveld :/Tenkte å skravle litt mens mannen ser fotball. Hva skjer?![]()
Skjer ikke veldig mye, lite liv her i kveld :/
1280 ved sist oppdatering. Enn du?Det gjør jeg også
Hvor mye har du nå?
Jeg er lærer
Enn du?
Bra at du kom innom daDet går ikke bra, jeg trenger action!
Har også bare hoppa inn jegJEg trenger å skravle noen, mange, veldig mange innlegg i dag. HVa snakker vi om?
*hopper rett in uten å lese de siste fire sider*
Sitter å titter i en oppskriftbok fra 1919. Der da?Tenkte å skravle litt mens mannen ser fotball. Hva skjer?![]()
Lærer på barneskole?Det gjør jeg også
Hvor mye har du nå?
Jeg er lærer
Enn du?
Tenkte å skravle litt mens mannen ser fotball. Hva skjer?![]()
Ja, merka det der... Hvordan har dagen vært da?Skjer ikke veldig mye, lite liv her i kveld :/
Jeg har vel kommet meg over 1900 nå, så det går fremover1280 ved sist oppdatering. Enn du?
OkHvilke aldersgruppe jobber du med?
Jeg er barnepleier. Jobber på føde/barsel/gyn og med funksjonshemmende barn/ungdom på avlastning og bolig.
Finner du noe spennende?Sitter å titter i en oppskriftbok fra 1919. Der da?
Alltid jobbet på barneskole, men ikke i jobb for tidaLærer på barneskole?
Har også bare hoppa inn jeg
Har dagen vært bra?