Sovna til slutt til vanlig tidUffda..vil ikke sove idag heller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovna til slutt til vanlig tidUffda..vil ikke sove idag heller?![]()
JEg hr havlsovet på sofaen, og der kom mannen Tor jeg gir meg snart
Ja ble lettet da, men så kom sjokket og tårene ... Å nei :O fy søren .... Mammaen min hadde kul i puppen og sykehuset sa 1 år ventetid. Heldigvis fant røde kors ut at det var fettkul og fikk den bort. Synd at man må betale for riktig hjelp til tider... Stakkars bestevenninnen dinUff, så lenge uten å bli hørt.. Ikke bra.. Godt du ble hørt til slutt... Ikke lett med disse legene..
Moren til bestevenninna mi har nå langtkommen kreft(altså kort tid igjen å leve) fordi legene som hun gikk til i over 1 år ikke hørte på henne..
God nattJEg hr havlsovet på sofaen, og der kom mannen Tor jeg gir meg snart
Sovna til slutt til vanlig tidmen nå i kveld er hun lysvåken
![]()
Håper hu sovner snartUffda..
Her sover min tungt nå, så tror jeg skal ta kveld jeg og![]()
Hehe, ja nå er det faktisk 2 år siden! Men når man jobber utenbys og ikke har noen slags hobbyer eller sånt, som man driver med så er det jammen meg vanskelig å bygge nettverk. Har ei venninne da![]()
Har ikke mye valg daEr jo døøømt til å prøve![]()
God nattNå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgendet hadde vært noe det!
God natt![]()
God nattNå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgendet hadde vært noe det!
God natt![]()
Åh,livet med nyfødt. Da tar ting tidNå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgendet hadde vært noe det!
God natt![]()
Nå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgendet hadde vært noe det!
God natt![]()
Gratulerer med god innsatsYes! Jeg er over 2222![]()
Nei, nei, hvem skal jeg skravle med daaa?!Spare skravlinga til september nå da![]()
Er lov å kose seg litt hjemme ogsåHun ble detalt med måte
er jo så strengt kosthold i bhg nå
![]()
Ikke santEr lov å kose seg litt hjemme også![]()