Skravletråd august

Uff, så lenge uten å bli hørt.. Ikke bra.. Godt du ble hørt til slutt... Ikke lett med disse legene..
Moren til bestevenninna mi har nå langtkommen kreft(altså kort tid igjen å leve) fordi legene som hun gikk til i over 1 år ikke hørte på henne..
Ja ble lettet da, men så kom sjokket og tårene ... Å nei :O fy søren .... Mammaen min hadde kul i puppen og sykehuset sa 1 år ventetid. Heldigvis fant røde kors ut at det var fettkul og fikk den bort. Synd at man må betale for riktig hjelp til tider... Stakkars bestevenninnen din :(

Hehe, ja nå er det faktisk 2 år siden! Men når man jobber utenbys og ikke har noen slags hobbyer eller sånt, som man driver med så er det jammen meg vanskelig å bygge nettverk. Har ei venninne da:)

Ja, ser den.. Er jo ikke bare bare å bli kjent med folk heller :o

Nå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgen :p det hadde vært noe det!
God natt :D

Nå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgen :p det hadde vært noe det!
God natt :D
God natt :)

Hva skjer her inne da? Har alle lagt seg?

Fikk vite at foreldrene mine kommer på lynvisitt i morgen :o har satt mannen til å rydde litt. Så får jeg tørke over alle flatene i morgen :o

(De bor 50 mil unna så gleder meg jo til å se dem)

Back
Topp