Skravletråd august

Trøtt jeg, Veldig klar for senga egentlig

Ja det er jammen ikke lett å være liten... og så syntes jeg så synd på han når han har det sånn...
Ja, det kan jeg bare forestille meg! Huff, får virkelig håpe det blir bedre snart! Åh, får helt vondt i meg jeg, når de små skal plages sånn og så kan man ikke gjøre noe..

Trøtt jeg, Veldig klar for senga egentlig
Da får du ta en tidlig kveld:)
Skravling kan du ta igjen når du føler deg mer opplagt.

Fikk den i år, men har hatt den siden 2008/2009. Ikke fullført skole og dårlig med jobb pga det. Men endelig etter 6 år var det en lege som hørte på meg :)
Uff, så lenge uten å bli hørt.. Ikke bra.. Godt du ble hørt til slutt... Ikke lett med disse legene..
Moren til bestevenninna mi har nå langtkommen kreft(altså kort tid igjen å leve) fordi legene som hun gikk til i over 1 år ikke hørte på henne..

Vært forkjøla et par uker må eller?
Noe slikt noe, ja, men nesten bra igjen nå.
Eneste jeg merker er at jeg fremdeles må bruke litt mer astma medisiner

Ja, det kan jeg bare forestille meg! Huff, får virkelig håpe det blir bedre snart! Åh, får helt vondt i meg jeg, når de små skal plages sånn og så kan man ikke gjøre noe..

Ja det er det verste, at man ikke kan gjøre noe... og så føles det som om alt jeg gjør er galt...

Da får du ta en tidlig kveld:)
Skravling kan du ta igjen når du føler deg mer opplagt.

Venter, som vanlig, på mannen som er på trening, liker ikke på legge meg med åpen dør

Vært med på det selv?
Går på vanntrening på treningssenteret :)
Synes det er veldig bra.
Gikk på vanntrening under forrige svangerskap også. Både på treningssenter og kun for gravide. Anbefales på det sterkeste :)

Venter, som vanlig, på mannen som er på trening, liker ikke på legge meg med åpen dør
Så kjedelig:/
Håper han snart er hjemme:)

Back
Topp