Ikke santIkke alle som forstår, men de som forstår de er virkelig ekte venner <3 De er gull verdt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santIkke alle som forstår, men de som forstår de er virkelig ekte venner <3 De er gull verdt![]()
Du får ta så mange som du klarer![]()
Det skjønner jegIkke sant![]()
blitt veldig bevist på hvem som forstår meg og ikke
![]()
Det er det.Ok, men så greit davar det bare du og U som skulle reise da?
Uff da, vanskelig kveldHan gråter, gulper, fiser, raper og hikker om hverandre og sånn holder han stort sett på når han ikke sover...
Staaakar lille♥Han gråter, gulper, fiser, raper og hikker om hverandre og sånn holder han stort sett på når han ikke sover...
Det skal du klareJa, jeg har jo enda en del dager på å komme meg ajour så det skal gå bra det håper jeg
Det skal du klare
Er flere som trenger litt innlegg fremover også![]()
Da har mannen helst sikkert rett! Lurt å høre på hanDet er det.
Mannen og de eldste blir hjemme.
Jeg trenger å slappe av, og mannen mente det ville være best for meg![]()
Uff da, vanskelig kveld
Hvor gammel er han nå?
Litt forkjølet, men for det meste braDa har mannen helst sikkert rett! Lurt å høre på hanFormen bra ellers?
Ja ok, men da er det jo greit. Starter med bassengtrening i september jeg, i regi av fysioterapeuten, så er veldig spent på det jeg da.JEg går ikke til behandling nå nei, jeg føler meg et stykke unna "med gangvasnker" selv om jeg jo går litt vaggete. JEg har ikke mye vondt og føler ikke at jeg trenger behandlig. Men jeg husker gode råd og tips fra sist, og unngår det jeg vet vil provosere i størt mulig grad
Jeg har merket det kjøret vi har hatt de siste dagene med å lage fest til guttungen, og særlig at den moppen jeg brukte virkelig ville suge seg fast i gulvet i går, men hey, at går for et par dager, i dag bare hviler jeg i stedet for å bake pizzaboller
Men ikke pga bekkenet, pga at jeg er dønn sliten
Stemmer det, han er ikke eldre..Nei akkurat nå sover han heldigvisdet er sånn han har holdt på den siste uka... han er 3,5 uke nå
![]()
Staaakar lille♥
Fikk den i år, men har hatt den siden 2008/2009. Ikke fullført skole og dårlig med jobb pga det. Men endelig etter 6 år var det en lege som hørte på megDet skjønner jegHvor lenge har du hatt diagnosen?
Ja ok, men da er det jo greit. Starter med bassengtrening i september jeg, i regi av fysioterapeuten, så er veldig spent på det jeg da.
Stemmer det, han er ikke eldre..
Det blir bedre om ikke så lenge, men veldig slitsomt akkurat nå
Vært forkjøla et par uker må eller?Litt forkjølet, men for det meste bra![]()
Krysser fingrene for detDet har de ikke hvert her.. men gjør stadig et nytt forsøk og håper de er topp Hehe