Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda! Vært mye kvalm!Mens jeg derimot snart er halvveis, og kanskje har kommet meg opp en halvkilo. Og håper på et par kilo til den neste mnd så ikke jm henger seg opp i det på kontoll
Jeg også! Uten tvil. Bare så kjipt å virkelig inne tingenes tilstand...Ja det er det...
Men jeg trengte det sparket bak![]()
Ja, veldig greit! Skal bli godt å få overført bilder fra kamera og over på minnepenn, og få sletta unna! Det er det jec tenker påGreit med en ny da
Hvilken pc har han kjøpt?
Jobbet og vært mammajuhu! Hva har du gjort på i dag?
Har skjedd at den henger litt her også, slik at det tar litt tid før den oppdaterer alt. Håper den blir bra igjen
De ligger å romtempereres i dette øyeblikkÅh, ikke si det, de får jo ikke ny leveranse før tirsdag!
Dumme turister som spiser alle krabbeklørne mine!
Ja, det er veldig greitJa, veldig greit! Skal bli godt å få overført bilder fra kamera og over på minnepenn, og få sletta unna! Det er det jec tenker påToshiba
![]()
Min strategi er å vente til etter fødsel og ammingFlere med vekta opp ja. Gått opp 3 kg i sommer jeg, men hadde 3-4 for mye før det... Alt skal bort!!
Hva er strategien deres?
Ja heldigvis. Fikk av mer også så starter lavere enn sist nåOg har nok generelt bedre kosthold enn den gang.
Ja, jeg er veldig sånn at jeg kjøper ikke nytt før det gamle er skrot! Mens mannen er ikke sånn, og er mere innstilt på bruk og kast - uten å ofre det en tankeJa, det er veldig greit
Må snart kjøpe ny selv, men så lenge den fungerer får den holde![]()
Det er godt da!! Hva pleier du å ha i?
Jada, satser på det. Pleier å være litt sånne småproblemer innimellom, men varer som regel ikke så lengeHar skjedd at den henger litt her også, slik at det tar litt tid før den oppdaterer alt. Håper den blir bra igjen![]()
Ja! Lar meg så fort irritere over såntno jeg!
Jeg er også av typen som venter til ting blir ødelagt. Samme når det gjelder telefon ogsåJa, jeg er veldig sånn at jeg kjøper ikke nytt før det gamle er skrot! Mens mannen er ikke sånn, og er mere innstilt på bruk og kast - uten å ofre det en tanke![]()
Hehe, da SKAL du jo gå opp daMin strategi er å vente til etter fødsel og amming![]()
Ellers er jo kosthold viktig da og trening![]()
Har vel ikke vært så godt trent før som nå, haha! Så litt kjipt å måtte slutte sånn ordentlig, men går turer og tar noen øvelser for detDet var jo bra
Bedre utgangspunkt nå da.. Og om kostholdet allerede er bedre, går det sikkert fint
Mitt kosthold ble helt ødelagt da jeg ble gravidhaha
Nå må man finne tilbake igjen.. Samme med treninga!
Ja, jeg skal detHehe, da SKAL du jo gå opp daLuring
![]()
Ja, det er litt av og til. Merker selv at den er litt treg nå i kveld..Jada, satser på det. Pleier å være litt sånne småproblemer innimellom, men varer som regel ikke så lenge![]()