Skravletråd august

Har vel ikke vært så godt trent før som nå, haha! Så litt kjipt å måtte slutte sånn ordentlig, men går turer og tar noen øvelser for det :-)
Nå var jordmor litt på at jeg veide for lite og burde gå opp 14 kg +. Da regnet hun ikke med høyden min tror jeg. Jeg er jo ganske lav :-)

Jeg hadde heller aldri vært i så god form som da jeg ble gravid.. Hadde endelig kommet godt igang med jogging (jeg som aldri gadd å løpe etter bussen engang) og trente 2-3 ganger i uka.. Så slutta jeg brått. Angrer litt på det, skulle heller ha fortsatt med lett trening, for nå blir det bare vanskeligere å komme igang igjen :p

Så flink!! Dusjen etterpå er det beste med all trening:)
Dusjen etterpå er herlig ja. Men den følelsen, når man kryper opp i sofaen med en kopp te etter den er nesten enda bedre :D

D er så digg med vaskemaskin!!!!!! Jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk deilig d er!!! :D

Beauty and the beast er spennende :D

Jeg hadde heller aldri vært i så god form som da jeg ble gravid.. Hadde endelig kommet godt igang med jogging (jeg som aldri gadd å løpe etter bussen engang) og trente 2-3 ganger i uka.. Så slutta jeg brått. Angrer litt på det, skulle heller ha fortsatt med lett trening, for nå blir det bare vanskeligere å komme igang igjen :p
Tøft å starte opp altså! Grøss! Men det som er Så morro med jogging er at formen stiger for hver eneste tur! :-)

Tøft å starte opp altså! Grøss! Men det som er Så morro med jogging er at formen stiger for hver eneste tur! :-)

Ja, det er helt sant :) man merker mye bedre fremgangen da! Er bare det å komme seg ut på første turen...
Men man skal vel vente til 6uker etter fødsel, så jeg har 3 uker igjen :p

Back
Topp