Kjedelig..Ja, det er litt av og til. Merker selv at den er litt treg nå i kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig..Ja, det er litt av og til. Merker selv at den er litt treg nå i kveld..
Ja, det er det:/Kjedelig..
Har vel ikke vært så godt trent før som nå, haha! Så litt kjipt å måtte slutte sånn ordentlig, men går turer og tar noen øvelser for det![]()
Nå var jordmor litt på at jeg veide for lite og burde gå opp 14 kg +. Da regnet hun ikke med høyden min tror jeg. Jeg er jo ganske lav![]()
Tusen takkDa får du sove godt![]()
Grete Roede fra mandag! Du?Flere med vekta opp ja. Gått opp 3 kg i sommer jeg, men hadde 3-4 for mye før det... Alt skal bort!!
Hva er strategien deres?
Så flink!! Dusjen etterpå er det beste med all treningJeg har jogga!! Phu, det var strevsomt!
Nå dusj, før jobbing. Og skravling![]()
Trening fra og med i dag; check.Grete Roede fra mandag! Du?
Dusjen etterpå er herlig ja. Men den følelsen, når man kryper opp i sofaen med en kopp te etter den er nesten enda bedreSå flink!! Dusjen etterpå er det beste med all trening![]()
Så bra dere har fått nyD er så digg med vaskemaskin!!!!!! Jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk deilig d er!!!![]()
Tøft å starte opp altså! Grøss! Men det som er Så morro med jogging er at formen stiger for hver eneste tur!Jeg hadde heller aldri vært i så god form som da jeg ble gravid.. Hadde endelig kommet godt igang med jogging (jeg som aldri gadd å løpe etter bussen engang) og trente 2-3 ganger i uka.. Så slutta jeg brått. Angrer litt på det, skulle heller ha fortsatt med lett trening, for nå blir det bare vanskeligere å komme igang igjen![]()
Kjempe braTrening fra og med i dag; check.
Ikke søtsaker fra i dag; check.
Moderate mengder vanlig mat, med kaloritelling; check.
Så bra start hvertfall![]()
Ja, det var flaks. Vi gikk en nattatur i sted og da gikk han i høyt gress. Sjekket han derfor nøye da vi kom hjem.Fysjgodt du oppdager den tidlig!
Og følelsen av at man har vært veldig flinkDusjen etterpå er herlig ja. Men den følelsen, når man kryper opp i sofaen med en kopp te etter den er nesten enda bedre![]()
Ble det ny? Eller reparert?D er så digg med vaskemaskin!!!!!! Jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk deilig d er!!!![]()
Ja, så fornøyd! Særlig siden jeg har hatt en alt for lang treningspauseOg følelsen av at man har vært veldig flink![]()
Så bra dere har fått ny
Hvilken type ble det ?
Tøft å starte opp altså! Grøss! Men det som er Så morro med jogging er at formen stiger for hver eneste tur!![]()