Skravletråd august

Jeg har jogga!! Phu, det var strevsomt! :o
Nå dusj, før jobbing. Og skravling:D

Mens jeg derimot snart er halvveis, og kanskje har kommet meg opp en halvkilo. Og håper på et par kilo til den neste mnd så ikke jm henger seg opp i det på kontoll
Uffda! Vært mye kvalm!
Gått opp fra 53,3 til 55,8 her! Vips sa det:eek:

Åh, ikke si det, de får jo ikke ny leveranse før tirsdag! :o
Dumme turister som spiser alle krabbeklørne mine!
De ligger å romtempereres i dette øyeblikk :D du vet det kommer bilde i mat tråden så hold deg fast!

Ja, veldig greit! Skal bli godt å få overført bilder fra kamera og over på minnepenn, og få sletta unna! Det er det jec tenker på:D Toshiba:)
Ja, det er veldig greit:)
Må snart kjøpe ny selv, men så lenge den fungerer får den holde:p

Flere med vekta opp ja. Gått opp 3 kg i sommer jeg, men hadde 3-4 for mye før det... Alt skal bort!!
Hva er strategien deres?
Min strategi er å vente til etter fødsel og amming :p ;)
Ellers er jo kosthold viktig da og trening :)

Ja heldigvis. Fikk av mer også så starter lavere enn sist nå :-) Og har nok generelt bedre kosthold enn den gang.

Det var jo bra ;)
Bedre utgangspunkt nå da.. Og om kostholdet allerede er bedre, går det sikkert fint :D
Mitt kosthold ble helt ødelagt da jeg ble gravid :p haha
Nå må man finne tilbake igjen.. Samme med treninga!

Ja, det er veldig greit:)
Må snart kjøpe ny selv, men så lenge den fungerer får den holde:p
Ja, jeg er veldig sånn at jeg kjøper ikke nytt før det gamle er skrot! Mens mannen er ikke sånn, og er mere innstilt på bruk og kast - uten å ofre det en tanke:)

Har skjedd at den henger litt her også, slik at det tar litt tid før den oppdaterer alt. Håper den blir bra igjen :)
Jada, satser på det. Pleier å være litt sånne småproblemer innimellom, men varer som regel ikke så lenge:)

Ja, jeg er veldig sånn at jeg kjøper ikke nytt før det gamle er skrot! Mens mannen er ikke sånn, og er mere innstilt på bruk og kast - uten å ofre det en tanke:)
Jeg er også av typen som venter til ting blir ødelagt. Samme når det gjelder telefon også :p

Det var jo bra ;)
Bedre utgangspunkt nå da.. Og om kostholdet allerede er bedre, går det sikkert fint :D
Mitt kosthold ble helt ødelagt da jeg ble gravid :p haha
Nå må man finne tilbake igjen.. Samme med treninga!
Har vel ikke vært så godt trent før som nå, haha! Så litt kjipt å måtte slutte sånn ordentlig, men går turer og tar noen øvelser for det :-)
Nå var jordmor litt på at jeg veide for lite og burde gå opp 14 kg +. Da regnet hun ikke med høyden min tror jeg. Jeg er jo ganske lav :-)

Jada, satser på det. Pleier å være litt sånne småproblemer innimellom, men varer som regel ikke så lenge:)
Ja, det er litt av og til. Merker selv at den er litt treg nå i kveld..

Back
Topp