Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner det nå! Nei gi rei a, rai rai! Må jo jeg ha i bakgrunnen og.Hoho, gode gamle slageren! Hatt en fin dag?
Jeg sitter å venter på at presentasjonsrunden i jakten på kjærligheten skal begynne. Nerd.![]()
Min og! Jeg er bare i uke 14 av svangerskapet mitt og den har allerede steget noen kgEnig...selv om min ble testa idag![]()
Så bra! Fått snakka med sjefen? Eller var det hans ass du kicka?Begynner det nå! Nei gi rei a, rai rai! Må jo jeg ha i bakgrunnen og.
Topp dag faktisk! Ikke kvalm, kicka ass på jobb og lagde god middag! Din da?
Du har jammen meg jobba det siste døgnet du da! Sett deg overalt! Selv i tråden "Dere som IKKE skal vite kjønnet". LO godt når jeg se deg der! Der hakke sånne nysgjerrig per'er som oss noe å gjøreShit, plutselig mangler jeg bare 18 innlegg fra de magiske 2223! :O
Eller 17 nå da.![]()
Haha, ble veldig utålmodig her på tampen...Du har jammen meg jobba det siste døgnet du da! Sett deg overalt! Selv i tråden "Dere som IKKE skal vite kjønnet". LO godt når jeg se deg der! Der hakke sånne nysgjerrig per'er som oss noe å gjøre![]()
Spist deg gjennom det som er du da! Haha!Så bra! Fått snakka med sjefen? Eller var det hans ass du kicka?
Idag har jeg hatt økedøgn! Vært lille larven aldri mett!
Hahahaha! Om 10 min er målet nådd! Det er så deilig!Haha, ble veldig utålmodig her på tampen...
Etter jeg har kommet over 2223, kommer du antagelig ikke til å se meg andre steder enn i mat tråden!![]()
Åh, så kult, gratulerer!Spist deg gjennom det som er du da! Haha!
Jeg fikk en god samtale med sjefen ja, planlagt veien videre, og sånn helt plutselig ble jeg økonomiansvarlig av kantinen vår som omsetter for en mill i året! Det er gøy at de inkluderer meg og gir meg mer ansvar selvom jeg skal ut en stund i perm![]()
Gleder meg! Blir fint å få bilstol og.Hahahaha! Om 10 min er målet nådd! Det er så deilig!Bare koseprat etterpå! Bare prate om mat vi da!
Jo vi er få, men vi leier jo ut bygget til omlag 150 leietakere, hvorav 50-70 spiser i kantinen hver dagÅh, så kult, gratulerer!det er jo en kjempeære!
Men...er ikke dere sånn 5 ansatte eller noe? Og så omsetter den for så mye?er det der du kjøper krabbeklørne dine?
Aha, da så! Kjempekult da. Begynner du med det nå, eller etter permisjon?Jo vi er få, men vi leier jo ut bygget til omlag 150 leietakere, hvorav 50-70 spiser i kantinen hver dag![]()
Klabbekløra kjøpes på Kiwi!![]()
Begynner nu! Har egentlig bare tatt på meg ansvaret fra før, så manglet vel bare en tittel i luaAha, da så! Kjempekult da. Begynner du med det nå, eller etter permisjon?
Min og! Jeg er bare i uke 14 av svangerskapet mitt og den har allerede steget noen kgÅssen skal detta gå?
Jeg drikker smoothie, det hjelper litt på! Men må nok ha litt kveldsmat etterpå. Hva skal jeg velge, tro.Begynner nu! Har egentlig bare tatt på meg ansvaret fra før, så manglet vel bare en tittel i lua![]()
Gud jeg er sulten igjen.
Samme som meg forrige gang! Hadde håpet litt mindre vektoppgang denne gangenHehe, nei siiii detJeg gikk opp 17 tror jeg det ble til slutt
![]()
Klør!?Jeg drikker smoothie, det hjelper litt på! Men må nok ha litt kveldsmat etterpå. Hva skal jeg velge, tro.![]()
Åh, ikke si det, de får jo ikke ny leveranse før tirsdag!Klør!?det skal a mor ha!
Samme som meg forrige gang! Hadde håpet litt mindre vektoppgang denne gangen![]()
Jeg mangler jo bare litt over 200 innlegg..Foreløpig iallefall!