Hva liker han da?Urgh! Ja.. Veldig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva liker han da?Urgh! Ja.. Veldig![]()
Hva liker han da?
Det gikk veldig bra! Litt skuffa over å ikke ha kommet i klasse med nabojenta, men tror han kom ført over detSå gøy da!gikk det bra?
Du er ikke riktig navla..
Kjøpefiskeboller? Hermetikk?
Leksen for i dag gjorde vi i går, rydde i sekken og penalet. Det sørget jo mor for at vi ordner i går så han skulle være klar. Da fortsetter jeg på lista, etter at jeg har luftet hund og vannet i "drivhuset"Håper du kommer i mål med listen dinikke glem å hvile innimellom da...
![]()
Ikke helt tidlig, nei. Kjellergangen er som i går fortsatt mannens prosjekt og står på listen for alle dagene siden han ikke rekker så mye penger dag pga andre ting, i dag altså kamp.Lykke til! Blir ikke tidlig kveld på deg i dag ser jeg...
Sååå interessert er jeg ikkeÅh, det var dumt! Opptak!
Da er du jo i mål i løpet av kveldenBare ca 50 unna nå, så det burde gå bra!
Haha, ser den. Må alltid ha pute lett tilgjengelig!Sååå interessert er jeg ikke![]()
Får se om det blir noe liv!Da er du jo i mål i løpet av kvelden![]()
Og dyrtNei, det er jo livsfarlig![]()
Kan man bare tjene 160 000 hos lånekassen?Bah.. Er student, men bor på Østlandet når studiene er på Vestlandet. Det fungerer greit til vanlig da jeg kun reiser til Bergen for å ha de skriftlige eksamenene, studere hjemme fra og jobber ganske mye utenom. Sånn jeg vil ha det.
Nå derimot har jeg nådd lånekassens grense for inntekt dette året (160.000 er ikke mye altså), og jeg finner meg selv gående hjemme og sture.. Bikkja er i hvert fall happy hu mor er hjemme, men ser også at han er litt lei
Har dere damer noen tips til hva jeg kan bedrive dagene med? Skal jo så klart studere litt etter hvert, men klarer ikke 8 timer om dagen da jeg har dysleksi og sliter med å bearbeide mye informasjon på kort tid![]()
Veldig fornøyd! Litt skuffa over å ikke komme i klasse med nabojenta, men ellers var alt strålendeSå bra![]()
Var han fornøyd med dagen?
Tusen takkGod morgen og lykke til i dag![]()
Ja som regel gjør det detHaha, litt dårlig timing kan du si, men alt ordner seg.![]()
Det var før jeg gikk på badevekta etter ferien!!Var det ikke du som sa du aldri ville være med på noe slikt sist vi holdt på med det der![]()