Skravletråd august

Håper du kommer i mål med listen din:) ikke glem å hvile innimellom da...;)
Leksen for i dag gjorde vi i går, rydde i sekken og penalet. Det sørget jo mor for at vi ordner i går så han skulle være klar. Da fortsetter jeg på lista, etter at jeg har luftet hund og vannet i "drivhuset"

Lykke til! Blir ikke tidlig kveld på deg i dag ser jeg...
Ikke helt tidlig, nei. Kjellergangen er som i går fortsatt mannens prosjekt og står på listen for alle dagene siden han ikke rekker så mye penger dag pga andre ting, i dag altså kamp.

Bah.. Er student, men bor på Østlandet når studiene er på Vestlandet. Det fungerer greit til vanlig da jeg kun reiser til Bergen for å ha de skriftlige eksamenene, studere hjemme fra og jobber ganske mye utenom. Sånn jeg vil ha det.

Nå derimot har jeg nådd lånekassens grense for inntekt dette året (160.000 er ikke mye altså), og jeg finner meg selv gående hjemme og sture.. Bikkja er i hvert fall happy hu mor er hjemme, men ser også at han er litt lei :p

Har dere damer noen tips til hva jeg kan bedrive dagene med? Skal jo så klart studere litt etter hvert, men klarer ikke 8 timer om dagen da jeg har dysleksi og sliter med å bearbeide mye informasjon på kort tid :)
Kan man bare tjene 160 000 hos lånekassen?

Back
Topp