Må ikke være detLitt skeptisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke være detLitt skeptisk![]()
Supert, jeg heier på degDet er en avtale!![]()
Gjorde heldigvis det♥Du fikk nok noen fine blinkskudd av en stolt gutt!![]()
Så tøff du er med baby på vei og greierEttårig. Er fagskole, og vi skal visst ha en hel haug med eksamener. Så.er nok et lite skippertak - noe som igrunnen passer meg bra!
Sett bortifra at jeg får baby i februar da.![]()
Hahaha, uff, mye ødelagte klær der eller?Men bedre enn min som vasket alt sammen, pene bluser sammen med olabukser... Skrekk og gru!
Så stas!Det var mange skolestartere å lese om her i går, så hvordan gikk det i dag?
Min synes det var veldig stas, og vi er godt fornøyde med klassene![]()
Åh, det var dumt! Opptak!Jeg er desverre på jobb, ellers hadde jeg sett![]()
Bare ca 50 unna nå, så det burde gå bra!Supert, jeg heier på deg*duskpike*
Jepp!Første skoledag?![]()
Lettvint og greitHøres jo egentlig helt ok ut det![]()
Haha, litt dårlig timing kan du si, men alt ordner seg.Så tøff du er med baby på vei og greier![]()
HeiGod ettermiddag
Hva gjør dere i dag?
Håper du kommer i mål med listen dinGi meg styrke.
Planen for i dag.
La meg presisere at der er for meg og mannen, men jeg glemte i farta at han spiller fotballkamp i dag...![]()
Det er enda en time på jobb før jeg skal hente unger, se til lekse, sikkert legge på noe bokbind, servere middag og ta fatt på lista.
Skolen er booket for klasseselskap på lørdag da, den er grei
God ettermiddagGod ettermiddag
Hva gjør dere i dag?
Sjokoladestopp fram til fredagMed på hva?
Var det ikke du som sa du aldri ville være med på noe slikt sist vi holdt på med det derSjokoladestopp fram til fredag![]()
Lettvint og greit![]()
Litt, men han fikk ikke holde på så lengeHahaha, uff, mye ødelagte klær der eller?
Enda godt!Litt, men han fikk ikke holde på så lenge![]()