juhu! Hva har du gjort på i dag?Også kom jeg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
juhu! Hva har du gjort på i dag?Også kom jeg!![]()
Ser på den nå... den vinner. Jeg tør ikke beseire denDenne jeg kan være enig i!![]()
Er det kl 20?Hoho, gode gamle slageren! Hatt en fin dag?
Jeg sitter å venter på at presentasjonsrunden i jakten på kjærligheten skal begynne. Nerd.![]()
Duste turister! Du får komme ut hitÅh, ikke si det, de får jo ikke ny leveranse før tirsdag!
Dumme turister som spiser alle krabbeklørne mine!
Det er ikke mange! Mine siste 200 har gått kjempefort!Jeg mangler jo bare litt over 200 innlegg..
Jepp, stemmer det!Er det kl 20?
Ja, må kanskje det.Duste turister! Du får komme ut hit![]()
Mens jeg derimot snart er halvveis, og kanskje har kommet meg opp en halvkilo. Og håper på et par kilo til den neste mnd så ikke jm henger seg opp i det på kontollSamme som meg forrige gang! Hadde håpet litt mindre vektoppgang denne gangen![]()
Hvem klarer hva?Det klarer du![]()
Det kommer til å gå helt fintMin og! Jeg er bare i uke 14 av svangerskapet mitt og den har allerede steget noen kgÅssen skal detta gå?
Svikter du oss?Haha, ble veldig utålmodig her på tampen...
Etter jeg har kommet over 2223, kommer du antagelig ikke til å se meg andre steder enn i mat tråden!![]()
Haha, neida, men roer nok ned!Svikter du oss?
SKulle være til OrlyHvem klarer hva?
Lite skravling her også, jeg fortsetter på den lange lista mi så snart ungene sovner.Her blir det lite skravling, for tar tidlig kvelden idagtrøtt som en strømpe så fort jenta mi sover legger jeg meg
![]()
Gjør jeg og snartHaha, neida, men roer nok ned!![]()
Jepp, hjelpe å holde det i gang, men blir nok ikke 100 innlegg til dagen!Gjør jeg og snart![]()
Flink duLite skravling her også, jeg fortsetter på den lange lista mi så snart ungene sovner.