Skravletråd august

Bah.. Er student, men bor på Østlandet når studiene er på Vestlandet. Det fungerer greit til vanlig da jeg kun reiser til Bergen for å ha de skriftlige eksamenene, studere hjemme fra og jobber ganske mye utenom. Sånn jeg vil ha det.

Nå derimot har jeg nådd lånekassens grense for inntekt dette året (160.000 er ikke mye altså), og jeg finner meg selv gående hjemme og sture.. Bikkja er i hvert fall happy hu mor er hjemme, men ser også at han er litt lei :P

Har dere damer noen tips til hva jeg kan bedrive dagene med? Skal jo så klart studere litt etter hvert, men klarer ikke 8 timer om dagen da jeg har dysleksi og sliter med å bearbeide mye informasjon på kort tid :)

Bah.. Er student, men bor på Østlandet når studiene er på Vestlandet. Det fungerer greit til vanlig da jeg kun reiser til Bergen for å ha de skriftlige eksamenene, studere hjemme fra og jobber ganske mye utenom. Sånn jeg vil ha det.

Nå derimot har jeg nådd lånekassens grense for inntekt dette året (160.000 er ikke mye altså), og jeg finner meg selv gående hjemme og sture.. Bikkja er i hvert fall happy hu mor er hjemme, men ser også at han er litt lei :P

Har dere damer noen tips til hva jeg kan bedrive dagene med? Skal jo så klart studere litt etter hvert, men klarer ikke 8 timer om dagen da jeg har dysleksi og sliter med å bearbeide mye informasjon på kort tid :)
Håndarbeid? Strikke, hekle, male? :D

Gi meg styrke.

Planen for i dag.
La meg presisere at der er for meg og mannen, men jeg glemte i farta at han spiller fotballkamp i dag...
4b6ee157a260d5f3503aa13631d649b3

Det er enda en time på jobb før jeg skal hente unger, se til lekse, sikkert legge på noe bokbind, servere middag og ta fatt på lista.

Skolen er booket for klasseselskap på lørdag da, den er grei

Håndarbeid? Strikke, hekle, male? :D

Håndarbeid er liksom ikke helt min greie.. Strikker litt på hytta, men blir mye banning og feiling :P Og er verken kunstnerisk eller veldig kreativ av meg hahah :D

Haha, ikke se bort fra det nei!
Min er også elendig på klesvask. Når jeg traff ham, sorterte han absolutt alt etter farge. Det gule for seg, det oransje for seg, det blå for seg, det hvite og blå for seg, det svarte og røde for seg... Fikk helt angst, så han slipper å tenke mer på klesvasken...
Men bedre enn min som vasket alt sammen, pene bluser sammen med olabukser... Skrekk og gru!

Gi meg styrke.

Planen for i dag.
La meg presisere at der er for meg og mannen, men jeg glemte i farta at han spiller fotballkamp i dag...
4b6ee157a260d5f3503aa13631d649b3

Det er enda en time på jobb før jeg skal hente unger, se til lekse, sikkert legge på noe bokbind, servere middag og ta fatt på lista.

Skolen er booket for klasseselskap på lørdag da, den er grei
Lykke til! Blir ikke tidlig kveld på deg i dag ser jeg...

Det var mange skolestartere å lese om her i går, så hvordan gikk det i dag?
Min synes det var veldig stas, og vi er godt fornøyde med klassene :)

God ettermiddag
Hva gjør dere i dag?
La meg se..
Dro inn til Oslo sammen med mannen og frøkna.
Mannen tok lille U, og jeg dro til sentrum
Handlet litt, og så til tannlegen.
Hentet lille U
Dro innom Toys'r Us, Barnas Hus, en dyre butikk og Ark.
Kjørte hjemover og parkerte i nærheten av skolen.
Handlet litt mat, bestilte tile hos frisøren til gutten 30 minutter senere.
Hentet gutten.
Var innom helsestasjonen og skiftet bleie
Leverte eldste hor frisøren
Dro hjem
Spiste mat.

Nå skal jeg forberede middagen før jeg henter mannen og frøkna på toget

Back
Topp