Jeg lager taco, lasagne og setter på poteterEneste min lager, er spagetti og kjøttdeig.og griller!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lager taco, lasagne og setter på poteterEneste min lager, er spagetti og kjøttdeig.og griller!
Ja, det er detdet er godt![]()
Hahaha, absolutt ingen grunn til å fortelle ham noe annet!Jeg lager taco, lasagne og setter på poteterMannen tror at det er alt jeg kan lage og det kan han fortsette å tro
he he..
Ja det er en helt ok følelseHåper det! Satser på i morra! Da blir det bare koseskravling etterpå. Koser meg nå og, for all del, men må være deilig å vite at man er ferdig!
Oi, så spennendeJeg skal tilbake på skolebenken nå for første gang på 10 år.
Advokatsekretær. Jeg må ha jussbøker. Veldig i tvil om hjernen min fortsatt virker, og er i stand til å lære noe nytt.![]()
HahaI alle dager...her trodde jeg at jeg hadde fått med meg alt av pretty little liars..åsså har det kommet ny sesong uten at jeg har fått det med meeeeeg?? Åsså hele 10 episoder allerede da.. Nå skal det kjøres maraton!![]()
Det er en avtale!Ja det er en helt ok følelse
Da sier vi i morgen da?!![]()
NeiHahaha, absolutt ingen grunn til å fortelle ham noe annet!![]()
Ettårig. Er fagskole, og vi skal visst ha en hel haug med eksamener. Så.er nok et lite skippertak - noe som igrunnen passer meg bra!Oi, så spennende
Hvor lang utdannelse er det?
Blomkål med ostesaus, erter og bacon
Hihi, da kan det bli vanskelig
Hva med kyllingwok?
Haha, ikke se bort fra det nei!Neihan lager frokost til meg og
he he...
Første gang han vasket klær, så ødela han hele vasken . Mistenker at det var med vilje slik at han slapp å vaske igjen![]()
Går aldri bra å gå på butikken uten, iallefall!Jeg er helt avhengig av lister![]()
Går aldri bra å gå på butikken uten, iallefall!
Jeg er på jobb så skal ikke ha noeHva skal man ha til middag idag daaa?![]()
Therese også så jegTeflonhjerne hermen tror vi er fire
![]()
Fortsatt ikke spist sjokolade![]()
Ingenting er bedre enn detJo flere, jo bedre![]()