Skravletråd august

Det går nok bra :-)

Får tre nye barn på avdelingen i morgen jeg og :-)
Hvor gammelt er barnet?
Koselig :) 21 1/2 mnd :) men jeg er veldig hønemor og beskyttende ❤️ hun er vårt mirakel etter vi mistet storesøster så hun betyr verden og alt for meg ti tusen ganger ❤️ men hun kommer til å få det bra ❤️ men ... :(

Ok, får slappa av litt i mårra formiddag kanskje da, eller? Babysvømming er vel hyggelig? Min likte ikke det :O
Ja, kan ta det rolig i morgen tidlig og formiddag. Det blir deilig. Vi får ta en tur på graven til moren til mannen og plante om og så en tur på butikken :)

Babysvømming er helt knall her. Han digger det! Rart det er så stor forskjell på dem da! Men sånn er det jo i voksen alder også. Ikke alle som er glade i å bade osv.

Ja mannen sa at han skulle legge seg med meg klokken 11 :p sitter i stua enda han der x)

Hun er jo vårt mirakel etter at vi mistet storesøster så føles feil å la henne være hos fremmede :( ja, veldig høne mor og beskyttende ❤️ vet hun kommer til å kose seg ! ❤️ men ... :(
Uff, ikke noe rart at det blir sånn! ❤ føles unaturlig ja, men både små og store tilpasser seg raskt. Og når du ser hvor mye hun koser seg, så vet du at det er det rette. :)

Back
Topp