Tusen takkSå flink du er da
Lykke til med det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå flink du er da
Lykke til med det!
Satser på at skolestarten går bra jaÅh, så bra! Da går det vel mest sannsynlig bra med skolestart. ❤
Ja, er ikke noe rart det. Ikke vært en god sommer for deg, nei.![]()
Aha, så koselig! Hvilken avdeling er du på?Barnehagelærer![]()
Kan ikke kalle det krise, men kan ikke være så rolig hver kveld fremover hellerAbsolutt! Ingen krise.. Enda!:O
Haha, det var litt av en sammenligningEnig!føles som de første ukene i svangerskapet. Treeeegt!
Ja, det er så innmari irriterende!: P
Nei, det blir jo kjedelig.. Pleier du å sette deg sånne delmål eller? Eller bare skravler du og ser hvor du havner?Kan ikke kalle det krise, men kan ikke være så rolig hver kveld fremover heller![]()
Haha, det var litt av en sammenligningMen skjønner godt hva du mener! Men de tre siste ukene går riiiimelig treigt de og da
![]()
Spennende da!Ringtesten sa jente, kinesisk kart jente. Men jeg har 150 mannfolk i livet mitt så jeg klarer ikke helt ha følelsen! Men jeg har ikke guttefølelse hellertime will show!
Håper det betyr dere snart er hjemme!Rasfare! ! Ikke stopp! Du vet du har kommet til vestlandet da...
Du skal se du ruger på unntaket som bekrefter regelen.![]()
Jeg har hatt delmål frem til nå i alle fallNei, det blir jo kjedelig.. Pleier du å sette deg sånne delmål eller? Eller bare skravler du og ser hvor du havner?
Der titta du innom ogVi hadde lasagne![]()
Ja, det er veldig braHeldig du![]()
Nam... Vi skulle ha det her om dagen, men ble så dårlig tid mellom 50 års lag og kino at vi ikke rakk det...Vi hadde lasagne![]()
Der titta du innom ogAlt vel med dere?
Hehe, ja det har du vel friskt i minnetDe tre siste ukene går supertreigt!![]()
Er så spent! Har du noen følelse?Du skal se du ruger på unntaket som bekrefter regelen.![]()