Skravletråd august

Var det noe nytt og spennende? Fått den vi også, men den ligger langt vekke. :P
Ja, det var det;) Får innmari lyst å ta en tur, men må prøve å tenke på lommeboka. Hadde egentlig tenkt å ta en tur i høst, men np har vi kjøpt billig og brukt det meste av det vi skulle ha, så blir nok ikke noe IKEA i år:(

Ja, det var det;) Får innmari lyst å ta en tur, men må prøve å tenke på lommeboka. Hadde egentlig tenkt å ta en tur i høst, men np har vi kjøpt billig og brukt det meste av det vi skulle ha, så blir nok ikke noe IKEA i år:(
Bor dere langt unna en Ikea?

Halvannen times kjøring, mener jeg det er:) sp det er jo veldig overkommelig egentlig:) Du da?
Åh, noe langt for bare en heisatur da. :) bor ca en time unna, så må planlegge litt når vi også drar. Kommer alltid ut med mye mer enn det som står på lista da. :P

Åh, noe langt for bare en heisatur da. :) bor ca en time unna, så må planlegge litt når vi også drar. Kommer alltid ut med mye mer enn det som står på lista da. :P
Nei, gidder ikke dra dit bare for å titte litt liksom! Må planlegge litt på forhånd og gjerne gi det litt tid til å "samle opp litt" av ting vi trenger:) Og ja, man drar alltid derfra med mye mer enn hva man hadde tenkt:D men det er jo såå gøy å være der da:)

Nei, gidder ikke dra dit bare for å titte litt liksom! Må planlegge litt på forhånd og gjerne gi det litt tid til å "samle opp litt" av ting vi trenger:) Og ja, man drar alltid derfra med mye mer enn hva man hadde tenkt:D men det er jo såå gøy å være der da:)
Haha, jeg er som regel glad for å slippe! Men liker veldig godt planleggingsdelen da! :P

Vi har sett gaupe presentasjonen, storesøster og mannen har tatt tømmerrenna to ganger, hun har tatt bobbanen to ganger, vi har sett løver, jerv, tiger, orangutang, fjellrev, elg, spist vafler, hun har kjørt bil og båt, og masse masse mer :)

I morgen blir d nok en tur på den sorte dame tenker jeg ;)
Da har dere jo fått tid til mye på 6 timer! Hvordan ble dagen idag?
Kaptein Sabeltanns verden og Hakkebakkeskogen tror jeg var høydepunktet for min da vi var der for noen uker siden:) Og Sabeltann-showet såklart!! Det var skikkelig gøy!! Ja og badelandet! Og jungelbob'en:) Herregud.. Alt var gøy jo!

Back
Topp