Vil ha!Fått ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ha!Fått ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Ja, meg og! Har brukt mange av dem! Siste jeg prøvde var vel en gryterett med oksekjøtt. Men ja, det meste er godt med oksekjøtt i. Konsistensen!Ja, innmari god altså! Jeg lagde med kjøttdeig da, for var det jeg hadde tid til. Men den er sikkert enda bedre med oksekjøtt
Btw - jeg elsker Trines oppskrifter![]()
Ligger ikke hele katalogen i Ikea appenVil ha!
Enkelte mannfolk altsåNei, han skjønte ikke hva som var så fristende gitt...
Det hørtes veldig fristende utHaha...spise er absolutt best
Varme boller...mm..
Vi har hatt taco i dagHva er det til middag i dag ?![]()
Sikkert, men jeg liker katalog også.Ligger ikke hele katalogen i Ikea appen![]()
Har ikke smakt på flere år jegKjempe godtbest den med minst alkohol
Tror du kan bestille den på hjemme siden til IkeaSikkert, men jeg liker katalog også.
Men bør vel skaffe meg appen da
Ja, om man ikke er ute av landet mer enn 24 timerFor alt man kjøper?
Ååh...gratulerer så mye med lillesøster i magen!For dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)
Oul er vel overstått, alt ser fint ut. Terminen flyttet tre dager, så nå er den 10.1 og inni magen min skjuler det seg ei lita jente.
Å nei, så kjedeligKom hjem fra ferie Igår. Uff før en hjemtur. Missta våra pass på flyget eller rett før vi gick in på flyget . Kjipt alla 4 passen.
Det kan jeg. Men jeg tror den kommer, jeg har bestilt et par ganger, men tror den kom av seg selv i fjor, så jeg avventer litt. Reelt kommer vi oss jo ikke på IKEA uansettTror du kan bestille den på hjemme siden til Ikea
Takk for detÅåh...gratulerer så mye med lillesøster i magen!![]()
Endte opp med pannekakerBlir pølser og koteletter her. Der da?
Bare oppdatert meg idag etter 3 uker ferieAha! Har du fakka noen smuglere idag?
Jeg sendte gubbe, hund og sønn ut på tur jeg.. Så fikk vaska bad, skifta sengtøy, vaska klær, støvsugt og vaska gulvhurra!
Kos deg med treningHeisanni dag skal jeg endelig begynne å trene igjen
det blir deilig !
Nesten akkurat kommet hjem fra Tønsberg en tur![]()
Hadde biff i går vi.
Er veldig godt
Her blir det kanskje lasagne, litt usikker endahar ikke gidda å handle..og nå skal jeg og mini ha en lur
![]()
Pizza på peppes har bursdagsgutten bestemt
Vi har hatt taco i dag![]()
Så digg ! Blir sulten jeg nå !Kos deg med treningskal du på senter?
Ja de hoppas eg og. Blir lite dyrt å skaffa 4 nya passÅ nei, så kjedelighåper de dukker opp igjen!