Så lenge man har vært ute av landet i mindre enn 24 timer. Ellers er grensen 6000.For alt man kjøper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge man har vært ute av landet i mindre enn 24 timer. Ellers er grensen 6000.For alt man kjøper?
Gratulerer med ei lita jente i magenFor dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)
Oul er vel overstått, alt ser fint ut. Terminen flyttet tre dager, så nå er den 10.1 og inni magen min skjuler det seg ei lita jente.
Takk for detGratulerer med ei lita jente i magen
Kom hjem fra ferie Igår. Uff før en hjemtur. Missta våra pass på flyget eller rett før vi gick in på flyget . Kjipt alla 4 passen.Heihjemme fra ferie?
Ingen erfaring med bleking av tenner desverre..
Ååh, så fantastisk, gratulerer!For dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)
Oul er vel overstått, alt ser fint ut. Terminen flyttet tre dager, så nå er den 10.1 og inni magen min skjuler det seg ei lita jente.
Gratulerer med overstått oul og ei lita jente i magenFor dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)
Hva, hva skjedde? :OKom hjem fra ferie Igår. Uff før en hjemtur. Missta våra pass på flyget eller rett før vi gick in på flyget . Kjipt alla 4 passen.
Oj så kjiptKom hjem fra ferie Igår. Uff før en hjemtur. Missta våra pass på flyget eller rett før vi gick in på flyget . Kjipt alla 4 passen.
Mannen hade de sisst nør vi skulle på Sissta flyget. Fant ut av att pass ikkje låg i væskan nær me skulle hæmta bagasjen . Flyget hade åkt tillbacks till kastrup. Har ringt in idag . Ingen pass er funnet .Hva, hva skjedde? :O
Ja verkligen kjiptOj så kjipt
For dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)
Så bra at alt står bra til og gratulerer med ei lita jente i magen![]()
Gratulerer med overstått oul og ei lita jente i magen![]()
Takk. Vi gleder oss over at alt ser bra ut, og gleder oss til å treffe henne on fem månederÅåh, så fantastisk, gratulerer!
Jeg fikk jente 11.1, fin tid å føde på!![]()
Så kjedelig å miste passene!Kom hjem fra ferie Igår. Uff før en hjemtur. Missta våra pass på flyget eller rett før vi gick in på flyget . Kjipt alla 4 passen.
Oisann, kan de rett og slett ha blitt stjålet? :OMannen hade de sisst nør vi skulle på Sissta flyget. Fant ut av att pass ikkje låg i væskan nær me skulle hæmta bagasjen . Flyget hade åkt tillbacks till kastrup. Har ringt in idag . Ingen pass er funnet .
Haha...spise er absolutt bestJeg liker å spise boller![]()
Takk for detHa en fin dag på jobb![]()
Grilling er godtJa der var det jammen meg ettermiddag og! Tiden flyr! Vi har ingen planer i det hele tatt udsg. Mulig det blir grilling. Fikk litt mat til overs etter lørdagens grilling, som hadde vært kjent å få brukt før det blir dårlig. Hva med deg?
Blir pølser og koteletter her. Der da?Grilling er godttror vi også skal det..
Straks ferdig på jobb nå![]()
Haha...ikke slit deg ut nå
Jeg er på jobb jeg![]()