Skravletråd august

God ettermiddag:D
Hva skal dere idag?
Ja der var det jammen meg ettermiddag og! Tiden flyr! Vi har ingen planer i det hele tatt udsg. Mulig det blir grilling. Fikk litt mat til overs etter lørdagens grilling, som hadde vært kjent å få brukt før det blir dårlig. Hva med deg?

Nå har jeg hvert hos manuell terapeuten min. Knekt og massert med varmekrem på nakken selv om det egentlig er bekkenet jeg går der til.. Hva har dere drevet med så langt?

Det går jo det, selv om jeg skjønner at det blir trangt med baby!! Mp jo være en utfordring ift oppbevaringsplass?

Oh yes! Har nesten ingen plass for oppbevaring i det hele tatt! Har en liten bod i kjelleren her, men den er jo overfylt :p

Namnam, bolleeer!! :o
044d087e2b27ed77da9b4304e05345e7
Ble en "super sunn" lunsj på meg i dag :p

Oh yes! Har nesten ingen plass for oppbevaring i det hele tatt! Har en liten bod i kjelleren her, men den er jo overfylt :p
Åh.. Slitsomt! Da vi fikk cår føsrte bodde vi på rundt 60kvm. Det var liksom akkurat passe, men selv da savnet jeg mer plass. Har dere noen konkrete planer om flytting da eller..? Bare tar det spnn etterhvert?

Åh.. Slitsomt! Da vi fikk cår føsrte bodde vi på rundt 60kvm. Det var liksom akkurat passe, men selv da savnet jeg mer plass. Har dere noen konkrete planer om flytting da eller..? Bare tar det spnn etterhvert?

Nei, har egentlig ikke det.. Bare at vi vil flytte :p før mini begynner å løpe rundt helst :p får se..må jo spares og :o

Back
Topp