Skravletråd august

For dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)

Oul er vel overstått, alt ser fint ut. Terminen flyttet tre dager, så nå er den 10.1 og inni magen min skjuler det seg ei lita jente.

For dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)

Oul er vel overstått, alt ser fint ut. Terminen flyttet tre dager, så nå er den 10.1 og inni magen min skjuler det seg ei lita jente.
Gratulerer med ei lita jente i magen

Gratulerer med ei lita jente i magen
Takk for det

Vi ville vært like glad for begge deler, det viktigste er at alt ser bra ut. Det er kjekt å vite hva det et i tillegg da. Forberede ungene, og sortere hva vi vasker og hva vi gir bort av tøy

Ååh, så fantastisk, gratulerer! :D
Jeg fikk jente 11.1, fin tid å føde på! :D

Gratulerer med overstått oul og ei lita jente i magen:)

Hva, hva skjedde? :O
Mannen hade de sisst nør vi skulle på Sissta flyget. Fant ut av att pass ikkje låg i væskan nær me skulle hæmta bagasjen . Flyget hade åkt tillbacks till kastrup. Har ringt in idag . Ingen pass er funnet .

Så bra at alt står bra til og gratulerer med ei lita jente i magen :)

Mannen hade de sisst nør vi skulle på Sissta flyget. Fant ut av att pass ikkje låg i væskan nær me skulle hæmta bagasjen . Flyget hade åkt tillbacks till kastrup. Har ringt in idag . Ingen pass er funnet .
Oisann, kan de rett og slett ha blitt stjålet? :O

Ja der var det jammen meg ettermiddag og! Tiden flyr! Vi har ingen planer i det hele tatt udsg. Mulig det blir grilling. Fikk litt mat til overs etter lørdagens grilling, som hadde vært kjent å få brukt før det blir dårlig. Hva med deg?
Grilling er godt:D tror vi også skal det..
Straks ferdig på jobb nå:)

Back
Topp