Woop, grattis!Hurra!! Over 1000 innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woop, grattis!Hurra!! Over 1000 innlegg![]()
Nei men det må ordnes til i morgenSkal dere feire til langt på natt?![]()
Hurra for detHurra!! Over 1000 innlegg![]()
Kanskje du er svartelista?Den har ikke jeg fått![]()
Så bra! Bare 1200 igjenHurra!! Over 1000 innlegg![]()
Bra det da!Er i rute nå heldigvis!Tror nok det er best å ta litt og litt. Slitsomt å løpe mellom vaskemaskin, mini, junior og tørketrommel en hel dag!
![]()
Kanskje de synes du har handla for mye?Den har ikke jeg fått![]()
Og vi endte opp med stekte egg og karbonader! Mannen bestemte seg brått for at han ikke orka å grille likevel!Endte opp med pannekaker![]()
Ble litt inspirertVil ha!
Ja, det var detVar det noe nytt og spennende? Fått den vi også, men den ligger langt vekke.![]()
Det får du gjøreDen fikk vi også men har ikke sett i den
Bor dere langt unna en Ikea?Ja, det var detFår innmari lyst å ta en tur, men må prøve å tenke på lommeboka. Hadde egentlig tenkt å ta en tur i høst, men np har vi kjøpt billig og brukt det meste av det vi skulle ha, så blir nok ikke noe IKEA i år
![]()
Gratulerer med ei litta tulleTakk for det
Halvannen times kjøring, mener jeg det erBor dere langt unna en Ikea?
Åh, noe langt for bare en heisatur da.Halvannen times kjøring, mener jeg det ersp det er jo veldig overkommelig egentlig
Du da?
Nei, gidder ikke dra dit bare for å titte litt liksom! Må planlegge litt på forhånd og gjerne gi det litt tid til å "samle opp litt" av ting vi trengerÅh, noe langt for bare en heisatur da.bor ca en time unna, så må planlegge litt når vi også drar. Kommer alltid ut med mye mer enn det som står på lista da.
![]()
Haha, jeg er som regel glad for å slippe! Men liker veldig godt planleggingsdelen da!Nei, gidder ikke dra dit bare for å titte litt liksom! Må planlegge litt på forhånd og gjerne gi det litt tid til å "samle opp litt" av ting vi trengerOg ja, man drar alltid derfra med mye mer enn hva man hadde tenkt
men det er jo såå gøy å være der da
![]()
God oppvartning!Jippi, 2 av 3 i seng, og 1 av 3 sover, snart stille og rolig her.
Nå er det mor sin tur til å være syk og bli vartet opp
Da har dere jo fått tid til mye på 6 timer! Hvordan ble dagen idag?Vi har sett gaupe presentasjonen, storesøster og mannen har tatt tømmerrenna to ganger, hun har tatt bobbanen to ganger, vi har sett løver, jerv, tiger, orangutang, fjellrev, elg, spist vafler, hun har kjørt bil og båt, og masse masse mer![]()
I morgen blir d nok en tur på den sorte dame tenker jeg![]()