Bare synd for dem som får evt lavere boligverdi da. :/Ja, det er ikke akkurat lett å komme seg inn på noe boligmarked her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare synd for dem som får evt lavere boligverdi da. :/Ja, det er ikke akkurat lett å komme seg inn på noe boligmarked her![]()
Pasta Carbonara her i husetHva er det til middag i dag ?![]()
SnadderPasta Carbonara her i huset
Hva skal dere ha?
Chili con carne!Hva er det til middag i dag ?![]()
Hadde biff i går vi.Snaddervi skal ha biff og hva enn mannen kommer hjem med
![]()
Hva er det til middag i dag ?![]()
Det går vel ganske kjaptTusen takkbor i Oslo så ett stykke
Den fikk vi også men har ikke sett i denFått ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Jada er Veldig greit det i grunnKjekt med barn som er sosiale![]()
Blir nok ikke det neiUffda! Blir tidlig kveld idag da?
Har ikke spist det på lenge, men passet en forkjølet gane perfekt! Stod at oppskriften var 6 porsjoner (fra trines), men tror vi fire har tre middager av dette her...!Ååååh, det er sååå gooodt!![]()
Var det noe nytt og spennende? Fått den vi også, men den ligger langt vekke.Fått ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Prøver å få mannen til å gå for p hente posten, men han synes ikke ikeakatalogen var fristelse nokDen fikk vi også men har ikke sett i den
Pizza på peppes har bursdagsgutten bestemtHva er det til middag i dag ?![]()
Er den oppskriften jeg også bruker! Kjempegod!Har ikke spist det på lenge, men passet en forkjølet gane perfekt! Stod at oppskriften var 6 porsjoner (fra trines), men tror vi fire har tre middager av dette her...!
Ha ha kan du skjønne detPrøver å få mannen til å gå for p hente posten, men han synes ikke ikeakatalogen var fristelse nok![]()
Ja, innmari god altså! Jeg lagde med kjøttdeig da, for var det jeg hadde tid til. Men den er sikkert enda bedre med oksekjøttEr den oppskriften jeg også bruker! Kjempegod!
Nei, han skjønte ikke hva som var så fristende gitt...Ha ha kan du skjønne det