Skravletråd august

Ja, er jo dyrr overalt! Men enkelte steder er det jo helt ekstremt da! Her vi bor nå er det vel sånn midt på treet, men i hjemkommunen min er det helt forferdelig. Å leie også!

Ja, nå bor vi jo nesten midt i byen og da.. Men leier av familie, så er billig :p blir jo mye dyrere når vi flytter...uansett hvor vi ender opp :p

Heisann :) i dag skal jeg endelig begynne å trene igjen :) det blir deilig !
Nesten akkurat kommet hjem fra Tønsberg en tur :)

Lille store jenta min..

Hadde med meg frøkna når jeg skulle hente eldsten på SFO.
Hun er jo like høy som flere av de som skal begynne på skolen nå...
Og hun skal først starte om 2 år, og hadde hun kommet 3 dager på overtid ikke 13 daget før hadde det vært 3 år til hun skulle ha begynt

Hei:) Jeg og femåringen er hjemme. Gjør egentlig ikkeno spesielt, gutten leker og jeg tusler rundt og gjør småting. Lykke til hos legen!
Åja :) tusen takk :)

Ja, nå bor vi jo nesten midt i byen og da.. Men leier av familie, så er billig :p blir jo mye dyrere når vi flytter...uansett hvor vi ender opp :p
Ja ok, det er jo i det minste kjekt! Så får man råd å spare og. Snakka med ei fra hjembyen nå som sa hun leide en liten ettroms litt utenfor sentrum, i blokk, til 13 000 kr i mnd:O er jo helt sinnsykt spør du meg. Hvordan greier aleneforsørgere seg, har jeg lurt på!

Kjedelig når skittentøy etter seks personer må taes igjen, fordi man fulgte helsesøsters råd om at husarbeid kunne være husarbeid en dag eller to :o

Ja ok, det er jo i det minste kjekt! Så får man råd å spare og. Snakka med ei fra hjembyen nå som sa hun leide en liten ettroms litt utenfor sentrum, i blokk, til 13 000 kr i mnd:O er jo helt sinnsykt spør du meg. Hvordan greier aleneforsørgere seg, har jeg lurt på!
Det må nesten være stavanger??

Back
Topp