Skravletråd august

Hørtes godt ut :) Tenkte å bake toscana brød og boller ;) Tenkte at det er lurt å fylle opp litt i fryseren til vi får besøk når babyen kommer, så vi har noe lett å ta frem. Så tenker å lage litt hver uke nå slik at vi har litt ;) Toscana brødet er samboeren så glad i at han vil nekte at det skal i fryseren, så det blir bakt bare for kos den uka ;)
Det hørtes lurt ut:)
Hvordan lager du Toscana brød da?

Det må jeg prøve på også :D
Bruker du like mye olje som det skulle vært smør da ?
Bruker vann/olje forhold sp det tilsvarer helmelk.
Eller så er faktisk noen av ferdigbollemelblandingene uten melk, og skal bare tilsettes vann og olje/smør. Blir kjempegode faktisk;)

Bruker vann/olje forhold sp det tilsvarer helmelk.
Eller så er faktisk noen av ferdigbollemelblandingene uten melk, og skal bare tilsettes vann og olje/smør. Blir kjempegode faktisk;)
Det må helt klart prøves ut ;)
Har flere gode oppskrifter, men de er med melk og smør.

Har ikke fristet så mye til nå, har mer dilla på frukt. Får håpe det blir mer rett før fødsel, slik at jeg kan fylle opp frysa...
Har gått mye i frukt her i sommer også... Har konstant hatt jordbær eller forskjellige meloner i kjøleskapet. Og lager ofte smoothie av bær :) mmm... :)
Ja, kjekt å fylle opp fryseren ;)

Ja, utrolig mye. Baker du ofte?

Hadde en periode når jeg var gravid :p bakte til enhver anledning jeg fant.. :p men er en god stund siden sist nå. Problemet er jo at vi bare er to, og kan ikke spise alt selv.. Ikke har vi stor fryseboks heller, så må liksom besøke noen og pushe litt kakerester på dem da for at det ikke skal ende i søpla til slutt :p

Back
Topp