Skravletråd august

Det kommer seg nok ;) øving gjør mester ;)
Av og til... Går litt i perioder. Men har prøvd å ikke bake så mye mens jeg nå er gravid, tenker litt på kg'ene.. Så har bare bakt til anledninger i år ;)
Du da?
Har ikke fristet så mye til nå, har mer dilla på frukt. Får håpe det blir mer rett før fødsel, slik at jeg kan fylle opp frysa...

Pappaen her ble ammet til han var 4 :p tror dere ikke når jeg ikke har ammet på en stund nå at jeg har fått begynnende betennelse igjen a :O au au au ... Ligger å ser hamilton og jenta mi sover søtt etter litt prump her og der :p ❤️

Pappaen her ble ammet til han var 4 :p tror dere ikke når jeg ikke har ammet på en stund nå at jeg har fått begynnende betennelse igjen a :O au au au ... Ligger å ser hamilton og jenta mi sover søtt etter litt prump her og der :p ❤️
Såpass ja! Har ingen ambisjoner om å holde på så lenge :P

Det gjør jeg også! Og nå for tiden eksperimenteres det litt mer pga melkefritt kosthold. Og gjerne uten egg også. Men gjærbakst funker bra da!
Har du en god oppskrift på boller uten melk?

Jeg skal bake rundstykker til uka i alle fall ;)
Hørtes godt ut :) Tenkte å bake toscana brød og boller ;) Tenkte at det er lurt å fylle opp litt i fryseren til vi får besøk når babyen kommer, så vi har noe lett å ta frem. Så tenker å lage litt hver uke nå slik at vi har litt ;) Toscana brødet er samboeren så glad i at han vil nekte at det skal i fryseren, så det blir bakt bare for kos den uka ;)

Har du en god oppskrift på boller uten melk?
Bruker bare vanlig oppskrift, men melkefritt smør. Og bytter melk med vann og olje. Evt med havremelk og litt ekstra smør/olje;)

Noen som følger med på hamilton? :)
Huff gruer meg til gutten min er på jobb i morgen :( trenger han sårt hele tiden nå ... ❤️

Bruker bare vanlig oppskrift, men melkefritt smør. Og bytter melk med vann og olje. Evt med havremelk og litt ekstra smør/olje;)
Det må jeg prøve på også :D
Bruker du like mye olje som det skulle vært smør da ?

Hørtes godt ut :) Tenkte å bake toscana brød og boller ;) Tenkte at det er lurt å fylle opp litt i fryseren til vi får besøk når babyen kommer, så vi har noe lett å ta frem. Så tenker å lage litt hver uke nå slik at vi har litt ;) Toscana brødet er samboeren så glad i at han vil nekte at det skal i fryseren, så det blir bakt bare for kos den uka ;)
Toscanabrød, hva er det?

Back
Topp