Jeg gjørNoen som abonnerer på foreldre og barn her?
Fått for august?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjørNoen som abonnerer på foreldre og barn her?
Fått for august?
Ååå, ul i morgen jaUrelatert quote, kom bare på at jeg glemte å svare, inntil ul i morgen er terminen 7.1, vi får se hva den lander på i morgen
Jeg har altså ikke fåttJeg gjørtror jeg har fått?
Det vet jeg, han har allerede vært her 1 gangBare husk at etter forbrukerkjøpsloven har du rett på ny dersom de prøver å rette opp feilen 3 ganger uten at de klarer det..
Så spennende da17. August![]()
Tvinger seg fram skal vi klare dette herJa, det må til![]()
Gratulerer med dåpsdagenEeeeendelig var dåpsdagen unnagjort!![]()
Spent på hva jeg har på neste oppdatering. Synes ikke det går fort i dagTvinger seg fram skal vi klare dette her![]()
Hvorfor tror du det blir ufrivillig hjemmefødsel da?Jeg velger gjerne hjemmefødsel om jeg finner en jm som driver med sånt. For ja, jeg føder ikke hjemme ALENE med vilje, det er med jordmor da. Dog fikk jeg tanken i hodet her en morgen at det fort kan ende i uplanlagt hjemmefødsel dette her, og DET er jeg ikke helt like konfortabel med selv om det også sikkert går fint.
Ideel sykehusfødsel for meg måtte være at vi leverer ungene til mine foreldre/får dem til å komme hit og passe ungene på natta mens vi drar inn, barnet fødes i løpet av natta, får barnelegeundersøkelse neste morgen, og så drar vi hjem. Da kunne mannen blitt hos meg den natta da, spist frokost og vært med på legeundersøkelsen, og så var vi ferdige med det, liksom.
Håper virkelig jeg også!Håper dere får den raskt fikset![]()
Hihi, skjønner denHåper virkelig jeg også!hvis ikke kjøper jeg ny i mellomtiden
![]()
Her javært en rolig dag!
Så deilig, gikk det som planlagt?Eeeeendelig var dåpsdagen unnagjort!![]()
Så deilig daHun la seg faktisk på 10 min idagsluttet å sove på dagen tror vi :O
Jeg har hvertfall skravla alt for lite...Spent på hva jeg har på neste oppdatering. Synes ikke det går fort i dag![]()
Har ikke sett på den på flere dagen, men så nå nettopp at jeg var kommet over 2.000Spent på hva jeg har på neste oppdatering. Synes ikke det går fort i dag![]()
Ja det er jeg helt enig i, og hvertfall med en nyfødt storgulper i hus![]()
Aner ikke når det er oppdatering en gang jegJeg har hvertfall skravla alt for lite...