Skravletråd august

Urelatert quote, kom bare på at jeg glemte å svare, inntil ul i morgen er terminen 7.1, vi får se hva den lander på i morgen
Ååå, ul i morgen ja:) det er første ultralyden eller? Jeg ble satt tilbake ei uke da jeg var, og fikk flytta terminen fra 19.11 til 26.11

Jeg velger gjerne hjemmefødsel om jeg finner en jm som driver med sånt. For ja, jeg føder ikke hjemme ALENE med vilje, det er med jordmor da. Dog fikk jeg tanken i hodet her en morgen at det fort kan ende i uplanlagt hjemmefødsel dette her, og DET er jeg ikke helt like konfortabel med selv om det også sikkert går fint.

Ideel sykehusfødsel for meg måtte være at vi leverer ungene til mine foreldre/får dem til å komme hit og passe ungene på natta mens vi drar inn, barnet fødes i løpet av natta, får barnelegeundersøkelse neste morgen, og så drar vi hjem. Da kunne mannen blitt hos meg den natta da, spist frokost og vært med på legeundersøkelsen, og så var vi ferdige med det, liksom.
Hvorfor tror du det blir ufrivillig hjemmefødsel da?
Hihi, skjønner at du har planen delvis klar i hodet. Jeg har liksom ikke tenkt like mye på det. Men har ikke valgt hjemmefødsel da, så håper jo jeg kommer meg på sykehuset.

Ja det er jeg helt enig i, og hvertfall med en nyfødt storgulper i hus :p

Det er særlig lite aktuelt at jeg skal begynne å vaske sengetøy for hånd. Ikke bukser, skjorter og undertøy og håndklr og.... vi er 4, det er mye klesvask. Tøybleiebrukeren kommer om 5 mnd. Det er eneste som kan vrære mer fornuftig enn en relativt stor vaskemaskin, er TO vaskemaskiner

Back
Topp