De er dritkjipeKjedelig de onsdag og torsdagsvaktene da
Men, men...kun 4 av dem pr måned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er dritkjipeKjedelig de onsdag og torsdagsvaktene da
Mannen som har hatt på sporten, eller liker du å følge med?Så det ved en tilfeldighet
Jooo...krise herÅ nei.![]()
Da har du virkelig gått glipp an noe.Har aldri smakt det engang jeg da![]()
17. AugustJepp hverdagen starter i morgen
Skal hun i barnehagen etter neste uke?
Det liker viBegynner å ta seg opp litt ja![]()
Det smaker veldig godtHar aldri smakt det engang jeg da![]()
Så deiligVi har vært på restaurant. Jeg er stappmepp!!
Ja, det må tilDet liker vi![]()
Å være uten oppvaskmaskin er nesten verre enn å være uten vaskemaskin.
Hverken mannen eller meg er egentlig noe interessert i fotball, men syns det er litt artig at det går så godt med Glimt nå om dagen.Mannen som har hatt på sporten, eller liker du å følge med?
Ja, det er innmari kjipt å være uten oppvaskmaskin. Har mange ganger tenkt på hvordan familier med 5 barn (eller flere) før i tiden hadde tid til å gjøre noe som helst annet enn å stå med oppvasken!Å være uten oppvaskmaskin er nesten verre enn å være uten vaskemaskin.
Neida, den durer og går, men finnes ikke varmt vannDa skulle det ikke være behov for ny
Har den stoppet helt?
Nå kanskje?!Vet ikke når jeg skal få tatt igjen det![]()
Håper dere får den raskt fiksetNeida, den durer og går, men finnes ikke varmt vann
Så sikkert bare en eller annen varmedings som er ødelagt:rolleyes :
Hun la seg faktisk på 10 min idagHåper legging går fint![]()
Her jaFor rolig?hvor, her?
Da er det kansje veldig greit å få dem med det samme da og bli ferdig med demDe er dritkjipe
Men, men...kun 4 av dem pr måned![]()
Skal til legen på onsdag så tar det evt daDu får se ann formen, og kontakte lege om du ikke snart føler deg bedre![]()
Orker ikke bruke en time på oppvask etter hvert måltidDet skjønner jeg godt![]()