Skravletråd august

Serverer du noe til?
Ikke bestandig, syns den er veldig god som den er.
I dag hadde jeg laget en helt enkel bringebær saus til å ha oppå.
Kokte opp bringebær mens jeg moste den med en gaffel.
Smakte til med melis, skal fremdeles være litt skarp i smaken.
Helte det gjennom en sil, presset på det som var igjen i silen for å få ut all saften og hadde det oppå.

Ellers er det også veldig godt med friske bær til

Det var et tilbud da jeg fødte der, men hvordan det er blitt nå vet jeg ikke. Det er jo noen år siden

Jeg VELGER trolig tidlig hjemreise, selv om her ikke er tilbud om sånn jm hjem jeg da.

Dels pga at jeg har jo faktisk født to ganger før, så jeg vet sånnsett stort sett det jeg trenger. Men, for all den, det var veldig greit med oppfølging ei hel UKE etter fødsel med andre da, hjemmefødsel. De kom vel på besøk tre ganger og ringte de andre dagene tror jeg sannelig. Også kom hs på hjemmebesøk da dagen etter siste besøk av jm....

Her tror jeg ikke at jeg får hjemmebesøk av hs det er det bare førstegangsfødende som får, og med mindre jeg finner ei hjemmefødselse jm så blir det nok sykehusfødsel og hjemreise på eget ansvar. Evt kan jeg jo bli der, ingenting er bestemt enda.
Ok:) Ja, så fremst man er frisk og rask så ønsker nok jeg og å reise hjem etter et døgn eller to:) Har ikke gjort det to ganger før da men:P

Var det frivillig hjemmefødsel eller?

Ikke bestandig, syns den er veldig god som den er.
I dag hadde jeg laget en helt enkel bringebær saus til å ha oppå.
Kokte opp bringebær mens jeg moste den med en gaffel.
Smakte til med melis, skal fremdeles være litt skarp i smaken.
Helte det gjennom en sil, presset på det som var igjen i silen for å få ut all saften og hadde det oppå.

Ellers er det også veldig godt med friske bær til
Okei. Får se hva jeg prøver meg på :)
Mye gode bær for tida, så da passer det å servere det til.

Hoho, du var en sånn en du ja;) Nei, har ikke oppdatert meg på dagens resultater:P
Har ikke fått med meg alt jeg heller, men fornøyd med seier og flere poeng ned til nr. 2 ;)

Back
Topp