HÅper detDer klarer du nok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HÅper detDer klarer du nok
Følger ikke med på serielederen altså?Var det? Ikke fått med meg hva som har skjedd ellers på den fronten idag jeg![]()
Ikke bestandig, syns den er veldig god som den er.Serverer du noe til?
Å nei.Oppvask er kjedelig
Hilsen hun med oppvaskmaskin som streiket igjen igår!
Bra dere har koset dere da!
OkDet var et tilbud da jeg fødte der, men hvordan det er blitt nå vet jeg ikke. Det er jo noen år siden
Jeg VELGER trolig tidlig hjemreise, selv om her ikke er tilbud om sånn jm hjem jeg da.
Dels pga at jeg har jo faktisk født to ganger før, så jeg vet sånnsett stort sett det jeg trenger. Men, for all den, det var veldig greit med oppfølging ei hel UKE etter fødsel med andre da, hjemmefødsel. De kom vel på besøk tre ganger og ringte de andre dagene tror jeg sannelig. Også kom hs på hjemmebesøk da dagen etter siste besøk av jm....
Her tror jeg ikke at jeg får hjemmebesøk av hs det er det bare førstegangsfødende som får, og med mindre jeg finner ei hjemmefødselse jm så blir det nok sykehusfødsel og hjemreise på eget ansvar. Evt kan jeg jo bli der, ingenting er bestemt enda.
Hva er dt nå, femte kampen på rad?Artig at dem har greid å komme seg såpass som dem har gjort. Så jammen meg ikke lyst ut den første tida av sesongen. In your face til alle dem som var pessimister og søyt og snakka om nedrykk![]()
Okei. Får se hva jeg prøver meg påIkke bestandig, syns den er veldig god som den er.
I dag hadde jeg laget en helt enkel bringebær saus til å ha oppå.
Kokte opp bringebær mens jeg moste den med en gaffel.
Smakte til med melis, skal fremdeles være litt skarp i smaken.
Helte det gjennom en sil, presset på det som var igjen i silen for å få ut all saften og hadde det oppå.
Ellers er det også veldig godt med friske bær til
Ja, tror det er detHva er dt nå, femte kampen på rad?
Kan virke sånnSatser på at det kommer seg nå![]()
Hoho, du var en sånn en du jaFølger ikke med på serielederen altså?![]()
Begynner å ta seg opp litt jaKan virke sånn![]()
Da kan du i hvert fall slryte av at du VET hvordan den skal lages. Det vet derimot ikke jeg! Aldri lagd det fra bunnen av![]()
Den er jo så og si ny!Så kjedelig da:/
Kanskje dere må ha ny?
Ikke overraskendeVar ganske godt, ja![]()
Hehe, bra det ikke er bare megIkke jeg heller![]()
Har ikke fått med meg alt jeg heller, men fornøyd med seier og flere poeng ned til nr. 2Hoho, du var en sånn en du jaNei, har ikke oppdatert meg på dagens resultater
![]()
For rolig for meg ogsåLitt vel rolig for meg i dag![]()
Hihi...du er så utrolig smart
Endre litt diskret så han ikke merker noe...![]()
Da skulle det ikke være behov for nyDen er jo så og si ny!
Ny da vi flyttet inn høst 2013..